Κωτσόβολος: Πρωταγωνίστησε στα φετινά International Customer Experience Awards 2022
Κατέκτησε 4 μεγάλες διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατέκτησε 4 μεγάλες διακρίσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη δράση της στην οικονομική ενδυνάμωση των γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τις ταινίες «ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ» της Μαρίας Ντούζα και «BLACK STONE» του Σπύρου Ιακωβίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός των συγκεκριμένων βραβείων είναι η ανάδειξη της δημιουργικότητας στη διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι δυο καμπάνιες από την χώρα μας που διεκδικούν μια ακόμη διεθνή διάκριση για την ελληνική διαφήμιση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρυσό και στα Cannes Corporate Media & TV Awards για το spot της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο One Screen εστιάζει σε όλες τις μορφές και πτυχές ταινιών μικρού μήκους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση των συμμετοχών στις ενότητες PR και Branding & Design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο Silver και ένα Bronze για την καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την καμπάνια της Lacta "Μη με αφήσεις ποτέ".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒραβεύτηκε σε μια από τις πιο απαιτητικές κατηγορίες, αυτή του Reputation & Brand Management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory