
Μια βράβευση με ξεχωριστή σημασία: Το ΘΕΟΝΗ "Προϊόν της Χρονιάς"
Οι PET συσκευασίες του ΘΕΟΝΗ, με γραφή στο καπάκι, φέρνουν την ισότιμη πρόσβαση στο προσκήνιο και κερδίζουν την κορυφαία διάκριση ως "Προϊόν της Χρονιάς".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι PET συσκευασίες του ΘΕΟΝΗ, με γραφή στο καπάκι, φέρνουν την ισότιμη πρόσβαση στο προσκήνιο και κερδίζουν την κορυφαία διάκριση ως "Προϊόν της Χρονιάς".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έμφαση στη λεπτομέρεια, μοντέρνες και ισορροπημένες συνθέσεις, καθώς και προσεγμένο design που παραπέμπει στην απλότητα της καθημερινής πολυτέλειας, τα καταφέρνουν να εκφράσουν την προσωπικότητα κάθε σύγχρονου ανθρώπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια ακόμα διάκριση που αναδεικνύει την αξία της ποιότητας και της συνέπειας στην καθημερινή απόλαυση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Bioten πιστό στη δέσμευσή του να λανσάρει προϊόντα υψηλής ποιότητας και καινοτομίας βραβεύεται ακόμα μία χρονιά στον κορυφαίο θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί επιστέγασμα της διαρκούς προσπάθειας για ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων υψηλής απόδοσης και αντανακλά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών που αποτελούν τον σημαντικότερο δείκτη επιτυχίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από έρευνα σε 3.200 καταναλωτές στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάρη στην ψήφο των καταναλωτών, μέσα από ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα που διεξήχθη από τη Circana Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπό τη διοργάνωση της Direction Βusiness Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ελληνική εταιρεία ανάμεσα στους φιναλίστ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αναγνώριση της Boehringer Ingelheim Ελλάς υπογραμμίζει τη σημαντική της συμβολή και την αδιάκοπη δέσμευσή της στην αριστεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Novibet διακρίθηκε στη λίστα των Financial Times, καταλαμβάνοντας μάλιστα τη θέση 140
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία απέσπασε τα βραβεία Mediterenean Partner of the Year και Agentforce Readiness Partner Award.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory