Made in Greece: Στις 15 Δεκεμβρίου η Απονομή
Με τη συμμετοχή πολλών επιχειρήσεων πραγματοποιείται η επιβράβευση της ελληνικής παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συμμετοχή πολλών επιχειρήσεων πραγματοποιείται η επιβράβευση της ελληνικής παραγωγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική εταιρεία απέσπασε το βραβείο για το έργο «Hang Gliding» για το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 24 Νοεμβρίου απονέμονται οι Πιστοποιήσεις EFQM Levels of Excellence, Investors in People καθώς και το Βραβείο του Έλληνα Ηγέτη Ποιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ τιμήθηκε με 2 χρυσά βραβεία στα IMDA Awards που διεξήχθησαν στις 28 Οκτωβρίου στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιώργος Σαλιάρης-Φασσέας μιλάει για την απόφαση για παράταση, τα κίνητρα για συμμετοχή, τις αλλαγές και τα νέα στοιχεία που εμπλουτίζουν αυτή τη φορά το θεσμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ειδική έκδοση που δημιουργήθηκε από την Τράπεζα Πειραιώς και τηv GravityTheNewtons για την αγροτική οικονομία & επιχειρηματικότητα, τιμήθηκε στα Platinum PR Awards 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικά, 4 Red dot Communication design Awards απέσπασε η Linakis digital στα φετινά Red Dot Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς την Τετάρτη 11 του μήνα η υποβολή συμμετοχών για τη φετινή διοργάνωση, μετά την τελευταία παράταση που δόθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ σχεδιασμός της LG αναγνωρίστηκε επιπλέον με 13 Βραβεία στην κατηγορία του Communication Design.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδείχτηκε Global Agency of the Year για το 2015 για δεύτερη συνεχή χρονιά και τέταρτη μέσα σε έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Keep Calm and Reward Retail” είναι το motto της 14ης διοργάνωσης του πιο σημαντικού και καταξιωμένου θεσμού για το Ελληνικό Λιανικό Εμπόριο και τη Βιομηχανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπονεμήθηκαν τα Euro Effies 2015, με το Ηνωμένο Βασίλειο να συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory