Όμιλος Goody’s-Everest: Ασημένιο βραβείο από τον EcoVadis
Επιβεβαίωσε τις επιχειρηματικές δεσμεύσεις και τις επιδόσεις του Ομίλου στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιβεβαίωσε τις επιχειρηματικές δεσμεύσεις και τις επιδόσεις του Ομίλου στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακρίθηκε για το project «Eco-Designed & Reusable Stands Αντηλιακών La Roche Posay & Vichy»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε όλες τις Premium κατηγορίες για ταινίες και σειρές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑστα Ευρωπαϊκά Βραβεία Κινηματογράφου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 36α Ευρωπαϊκά Βραβεία Κινηματογράφου ξεκινούν αύριο στο Βερολίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με το Great Place to Work
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την Έκθεση 2023 της Interbrand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κατηγορία Brand Identity
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκεκριμένα φιγουράρει στην 7η θέση της λίστας Best Global Brands 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχή χρονιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hilton κατέκτησε την 1η θέση ενώ ακριβώς μετά ακολουθούν η DHL και η Cisco
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του Handle Climate Change Film Festival 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory