IAB Europe: Εντυπωσιακή ανάπτυξη για την programmatic display διαφήμιση
Στο 70,3% η αύξηση το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης που πραγματοποιήθηκερ σε συνεργασία με την IHS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο 70,3% η αύξηση το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης που πραγματοποιήθηκερ σε συνεργασία με την IHS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ευρήματα της νέας έρευνας Focus on Tech Life της Focus Bari, που αποτελεί το διάδοχο των ερευνών Web id tips της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιες είναι οι τάσεις της διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα του 2016 και πως διαμορφώνεται η εικόνα για το βασικό διαφημιστικό μέσο, την τηλεόραση σύμφωνα με έρευνα της Gravity The Newtons
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑChat, online παιχνίδια και ναρκωτικές ουσίες ανάμεσα στα πιο δημοφιλή. Τι δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ16 δισεκατομμύρια συνδεδεμένες συσκευές προβλέπεται ότι θα έχουν προστεθεί στο διαδίκτυο των αντικειμένων μέχρι το τέλος του 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕναρμόνιση, ευελιξία & ταλέντα είναι οι παράγοντες που θα οδηγήσουν στην καινοτομία και την ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της Weber Shandwick διαπιστώνει ότι εταιρείες με ισχυρή φήμη έχουν διπλάσιο αριθμό γυναικών σε θέσεις senior management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα προσέγγιση στον τομέα της έρευνας στην Ελλάδα, το Bari SMART, παρουσίασε το απόγευμα της Δευτέρας η πρωτοπόρος ελληνική εταιρεία ερευνών Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσοδα ρεκόρ ύψους 1 δισ. δολαρίων προβλέπεται πως θα αποφέρει το 2016 ο κλάδος της εικονικής πραγματικότητας (Virtual Reality - VR), σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές αναμένουν ότι τα interfaces τεχνητής νοημοσύνης (AI) θα αντικαταστήσουν τις οθόνες των smartphones, μεταξύ άλλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρατυπίες και παρανομίες στη διαδικασία ανάθεσης έργων σε διαφημιστικές εταιρείες από τις διοικήσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ την περίοδο 2012-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα μελέτη της IPG MEDIABRANDS σκιαγραφεί τη γενιά των Millennials στην Ελλάδα με βάση τα αποτελέσματα αποκλειστικής ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory