To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

MRB Hellas: Αποκλειστική συνεργασία με Digital MR

MRB Hellas: Αποκλειστική συνεργασία με Digital MR
MRB Hellas: Αποκλειστική συνεργασία με Digital MR

Η MRB Hellas «περνάει» στα market insights της επόμενης γενιάς, καθώς μετά από ενδελεχή αξιολόγηση, επέλεξε να συνεργαστεί σε αποκλειστικότητα με την DigitalMR εισάγοντας στην Ελλάδα τις πρωτοποριακές υπηρεσίες  “listening247” και “communities247”.

H “listening247” είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα  παρατήρησης, καταγραφής και σε βάθος ανάλυσης των  social media και άλλων web sites, που αναπτύχθηκε τα τελευταία 3 χρόνια από την DigitalMR για να ανταποκριθεί στην έκρηξη της ανάγκης των Brand Owners και των Stakeholders της αγοράς,  για καταγραφή του αποτυπώματος, των insights και του συναισθήματος  που αναπτύσσονται για τις μάρκες και τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο, με το μέγιστο βαθμό ακρίβειας σε όλες τις γλώσσες.

Η “communities247” είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα μέσω της οποίας οι Μάρκες και οι Επιχειρήσεις  στη διεθνή -και τώρα και στην Ελληνική - αγορά, μπορούν να δημιουργήσουν Private Online Communities με στόχο να συγκεντρώνουν με το δημιουργικότερο τρόπο, τις αντιλήψεις, εμπειρίες, αξιολογήσεις και τα συναισθήματα των καταναλωτών και αυτό με τη μικρότερη ή τη δημιουργικότερη δυνατή παρέμβαση του «παρατηρητή». Οι μάρκες και οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν ένα διαδραστικό πλαίσιο επικοινωνίας, να ανταλλάξουν απόψεις με το κοινό τους αλλά και να  «συν-δημιουργήσουν»  (co-creation). Η συγκεκριμένη πλατφόρμα προσφέρει αμέτρητες ερευνητικές και επικοινωνιακές δυνατότητες, σχεδιασμένες αποκλειστικά από την ομάδα Επιστημόνων, Ερευνητών και Ειδικών Υψηλής Τεχνολογίας της Digital MR.    

Με την ευκαιρία της έναρξης της συνεργασίας ο Μιχάλης Α. Μιχαήλ, Διευθύνων Σύμβουλος της Digital MR δήλωσε: “Η εποχή της ψηφιακής έκρηξης που βιώνουμε στα μέσα επικοινωνίας, δημιούργησε νέες ταχύτητες και μεγαλύτερη πρόσβαση στο τρόπο επικοινωνίας των καταναλωτών με τις ίδιες τις μάρκες, αλλά και με τον τρόπο που οι καταναλωτές συζητούν και ενημερώνουν άλλους καταναλωτές μεταφέροντας τις εμπειρίες τους με τις μάρκες. Η MRB Hellas αναγνωρίζοντας τη συγκεκριμένη αλλαγή και την επενδυτική και αναπτυξιακή ευκαιρία καινοτομεί, εξασφαλίζοντας την αποκλειστικότητα των δύο υπηρεσιών “listening247” και “communities247” για την Ελλάδα. Ο ηγετικός ρόλος, η αξιοπιστία και η εξαιρετικά υψηλή αναγνωρισιμότητα της MRB στην Ελληνική αγορά θα εδραιώσουν αυτές τις δύο πλατφόρμες στην Ελλάδα και είμαι σίγουρος ότι θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς στην έρευνα αγοράς νέας γενιάς”.

Από την πλευρά του ο Δημήτρης Α. Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRΒ δήλωσε : “Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που πρώτοι οδηγούμε τον κλάδο της έρευνας αγοράς στην Nέα Γενιά Market Insights λανσάρoντας αυτές τις μοναδικές και πρωτοποριακές λύσεις της DigitalMR όπως η “listening247” και η “communities247”.  H MRB Hellas AE σταθερά διορατική, πρωτοπόρος των τεχνολογικών και επιστημονικών εξελίξεων της έρευνας αγοράς,  πέρα από τις υψηλού επιπέδου συμβουλευτικές υπηρεσίες που προσφέρει, αξιοποιεί και τις καινοτόμες τεχνολογικές εξελίξεις για να  υποστηρίξει τους πελάτες της αποτελεσματικότερα, με στρατηγικές κατευθύνσεις  που στηρίζονται σε ευρύτερα και διεισδυτικότερα 4D Proof Based insights. Αυτό είναι άλλωστε και  το εταιρικό στίγμα της MRB. Η συνεργασία μας με την DigitalMR θα διασφαλίσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα και όφελος στους πελάτες μας και είμαι πεπεισμένος ότι αυτό θα αποτελέσει το 5ο D στην οπτική της MRB”.