Όλο και πιο σημαντικό το Programmatic Trading
Όλο και πιο σημαντικό το Programmatic TradingΗ TailWind, η εξειδικευμένη εταιρεία λύσεων διαφημιστικής τεχνολογίας του TDG, πραγματοποίησε την πρώτη έρευνα παγκοσμίως για τη διείσδυση του Programmatic Trading στις αγορές της Μέσης Ανατολής, της Κεντρικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε το Μάιο του 2014, σε συνεργασία με την AppNexus, κορυφαία εταιρεία στο Programmatic Trading, συμμετείχαν στελέχη από brands, agencies και εκδοτικούς οργανισμούς της ευρύτερης περιοχής. Στόχος ήταν να καταγραφεί ο βαθμός κατανόησης και αξιοποίησης του Programmatic Trading, καθώς και να επισημανθούν οι τάσεις, ευκαιρίες και προκλήσεις που προκύπτουν.
Το whitepaper, το οποίο είναι διαθέσιμο για downloading στο www.tailwindemea.net, επιβεβαιώνει ότι όλες οι πλευρές έχουν αντιληφθεί τα πολλαπλά οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση του, με την «Αποτελεσματικότερη στόχευση κοινού» και την «Καλύτερη αξιοποίηση του budget» να είναι μεταξύ αυτών που επελέγησαν πρώτα.
Από την άλλη, οι συμμετέχοντες αναγνωρίζουν ότι ζητήματα όπως η έλλειψη διαθέσιμου premium inventory αποτελούν ένα από αίτια που «φρενάρουν» την περαιτέρω ανάπτυξη του.
Έστω και έτσι, όμως, το 76,5% εκτιμά ότι το Programmatic Trading θα εξελιχθεί σύντομα σε κομβικό ή πολύ σημαντικό συστατικό της Digital Διαφήμισης.
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας, παρουσιάζονται σε σύγκριση με την πρόσφατη έρευνα για το Programmatic Trading της AppNexus, της Warc και του IAB στην Δυτική Ευρώπη, αναδεικνύοντας τις βασικές διαφορές στην καμπύλη ανάπτυξης των δύο περιοχών.