Η Herlitz στο Facebook
Τη δική της ελληνική σελίδα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης απέκτησε η Herlitz.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη δική της ελληνική σελίδα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης απέκτησε η Herlitz.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρώτη η εταιρεία στην παρθενική διοργάνωση των Google Partners Power Up!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Action Global Communications ενισχύει τις διαδικτυακές της υπηρεσίες μέσω της Action Digital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργία του κατάλληλου ψηφιακού περιβάλλοντος για τη φιλοξενία δράσης σχετικά με την \"μπλε οδήγηση\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει μια σειρά επιλογών στους καταναλωτές του λεκανοπεδίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εταιρεία σχεδίασε τα e-shops των ΚΑΥΚΑ και Pretty Me.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Blog των Public ανάμεσα στα top 5 blogs της Ευρώπης στα Digital Communication Awards 2015!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H DPG Digital Media συνεχίζει τη στρατηγική αναδιοργάνωσής της, εντάσσοντας στο ανθρώπινο δυναμικό της νέα στελέχη με εξειδίκευση στις τεχνολογίες και το Digital Publishing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διεξαγωγή την Πέμπτη 15 Οκτωβρίου με εισηγήτρια τη Ph.D Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Professor – Full Time Faculty DEREE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε ενδυνάμωση του Management Team του προχωράει το TDG, με σκοπό την επιτάχυνση της εξωστρεφούς ανάπτυξής και τη δημιουργία ιδιόκτητης τεχνολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ForestView λάνσαρε για πρώτη φορά για Έλληνα διαφημιζόμενο καμπάνιες στο Instagram, σε τέσσερις αγορές του εξωτερικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο video project που πραγματοποιείται χάρη σε συνεργασία της HuffPost Greece με την Αμερικανική Πρεσβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory