24MEDIA: Νέος Διευθυντής Ειδήσεων & Ενημέρωσης ο Μ. Χωριανόπουλος
Ο Μάνος Χωριανόπουλος αναλαμβάνει το ρόλο του Διευθυντή Ειδήσεων & Ενημέρωσης στον όμιλο της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Μάνος Χωριανόπουλος αναλαμβάνει το ρόλο του Διευθυντή Ειδήσεων & Ενημέρωσης στον όμιλο της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ομάδα της ψηφιακής έκδοσης Aftodioikisinews.gr, μέλος του group Ψηφιακών ΜΜΕ Mediakit, σε συνεργασία με το Creative team της the Design Agency, προχωρά στην δημιουργία έντυπης έκδοσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο Α' κύκλος πιστοποίησης «DIMAQ Professional», της πρώτης Επαγγελματικής Πιστοποίησης για επαγγελματίες του Digital Marketing στην Ελλάδα από το IAB Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για να καλύψει τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού ταξιδιώτη, το CNN.gr προχώρησε σε ανασχεδιασμό της κατηγορίας Ταξίδι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Ολομέλεια της ΕΕΤΤ αποφάσισε την έκδοση νέου κανονισμού Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr ή .ελ..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Αλεξία Λώλου ξεκίνησε στo business unit Buy It Media, με τα καθήκοντα της Media Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το News 24/7 παρουσιάζει σε αποκλειστικότητα συνέντευξη με τον πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο δυναμικό της Liquid Media, εντάσσεται εμπορικά η Koolworks ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα συνεργασία ξεκινά μεταξύ δύο ελληνικών brands, της ελληνικής αλυσίδας Κουλουράδες και της ελληνικής εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης SlotApp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Oneman ξεκινάει δυναμικά τη χρονιά, σημειώνοντας νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας και καταφθάνοντας τους 2.087.100 Unique Browsers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Honest Partners επέλεξε η Κάριτας Ελλάς για το σχεδιασμό και υλοποίηση της ηλεκτρονικής της πλατφόρμας “Platform for Employment & Training” για την εύρεση εργασίας ευάλωτου πληθυσμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Σοφία Λιλίτση ανήκει πλέον στο δυναμικό της DPG Digital Media ως Digital Product & Content Strategist.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory