
Linkwise: Πραγματοποιήθηκε το 1ο εξειδικευμένο Travel affiliate event
Το 1ο εξειδικευμένο Travel affiliate event πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου, στο Gazarte στο Γκάζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο εξειδικευμένο Travel affiliate event πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου, στο Gazarte στο Γκάζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μεγαλύτερο phygital project της 24MEDIA, το House Twenty Four, είναι έτοιμο και υποδέχεται την διαφημιστική αγορά με πλήθος native και branded content ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις αρχές Νοεμβρίου, τα SYN.KA Super markets, με την ενέργεια «Μαγειρεύουμε μαζί», προσκαλούν τον κόσμο να μαγειρέψουν την αγαπημένη τους συνταγή, να κερδίσουν τα ψώνια της εβδομάδας αξίας 10 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κάλυψη ξεπερνάει πλέον τα 92 ελληνικά sites και το 85% των Ελλήνων Χρηστών Internet
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι μπορεί να συμβεί όταν οι «Τρεις Χάριτες» αναλαμβάνουν να σχεδιάσουν τη νέα διαφήμιση του Λουμίδης Παπαγάλος;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση με θέμα την παρουσίαση του καινοτόμου προϊόντος μέτρησης της ψηφιακής διαφήμισης Digital Ad Ratings πραγματοποίησε η The Nielsen Company την Τρίτη, 31 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οκτώβριος έκλεισε με θεαματικό ρεκόρ επισκεψιμότητας για το ειδησεογραφικό site News 24/7 σημειώνοντας 4.424.722 UB (Unique Browsers) και 39.086.087 pageviews.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MRM//McCann, για λογαριασμό των Praktiker, δημιούργησε την online σειρά «Μόνος το Σπίτι» με πρωταγωνιστή τον διάσημο ηθοποιό Γιώργο Πυρπασόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab δημιούργησε για τον Φρεσκούλη έναν πρωτότυπο και ωφέλιμο διαγωνισμό, που θα διεξαχθεί στο ειδικά διαμορφωμένο microsite για τον μήνα Οκτώβρη, με όνομα «ΒιταΜήνες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα site που δεν έχει συμπληρώσει ακόμη 3 χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο, και όμως μετράει πλέον περισσότερους από 4 εκατομμύρια unique επισκέπτες κάθε μήνα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο της ραδιόφωνο υποδέχεται στην ομάδα της η Liquid Media, προσθέτοντας στο portfolio της ένα ακόμη μέσο, έτσι ώστε να καλύπτει πληρέστερα τις ανάγκες των διαφημιζομένων της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜάθετε πρώτοι τα νέα της Διαφήμισης… τώρα και στο Viber!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory