
Viber: Άλλη μια σημαντική αθλητική συνεργασία
Η Rakuten Viber και η Ολιμπίκ Μαρσέιγ συνεργάζονται και προσφέρουν στους φίλους του ποδοσφαίρου δυνατές εμπειρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Rakuten Viber και η Ολιμπίκ Μαρσέιγ συνεργάζονται και προσφέρουν στους φίλους του ποδοσφαίρου δυνατές εμπειρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο της Brainfood Media ανήκει πλέον το www.autoblog.gr, το portal με την πιο άμεση, συνολική και έγκυρη ενημέρωση για το αυτοκίνητο, με ανανεώσεις καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Δήμητρα Λυγίζου - Κάρλου είναι η νέα Beauty editor του Queen.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντιρρήσεις για τις τροπολογίες που θα υποχρεώσουν ειδησεογραφικούς και άλλους ευρωπαϊκούς ιστότοπους να παρέχουν δωρεάν το περιεχόμενό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρίες Ryanair, Google και eDreams επιβεβαίωσαν ότι υπήρξε διακανονισμός για να ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες μεταξύ των τριών μερών οι οποίες είναι σε εξέλιξη από το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo βραβευμένο ανδρικό site της DPG Digital, Ratpack.gr βρήκε στο πρόσωπο του Κώστα Βαϊμάκη το νέο Διευθυντή του, με στόχο να συνεχίσει να το «Κρατάει Αληθινό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Έφη Ανέστη, μετά την πολύ επιτυχημένη πορεία της ως Beauty Ambassador στο Ladylike.gr, αναλαμβάνει καθήκοντα Head Of Beauty Content στον Όμιλο της 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber, μία από τις κορυφαίες εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων παγκοσμίως, λανσάρισε μια σειρά νέων ενημερώσεων που αφορούν τη λειτουργία ομαδικής συνομιλίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 20 Οκτωβρίου ξεκινά η νέα ιστοσελίδα αθλητικού περιεχομένου to10.gr από τον Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο με Διευθυντή Σύνταξης τον Γιώργο Χελάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Brainfood Media εντάσσει στο δίκτυό της την Εναλλακτική Δράση, τον μεγαλύτερο ιστότοπο στην Ελλάδα με θέμα την αυτοβοήθεια, την αυτοβελτίωση, την ψυχολογία και το Ευ ζην.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Κωνσταντινίδης ύστερα από 4 χρόνια ως Editorial Director του Sport24.gr, αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθυντή Αθλητικού Περιεχομένου, στον Όμιλο της 24MEDIA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, διαφημιστικών εταιρειών και κορυφαίων brands της χώρας έδωσαν το "παρών" στην επιτυχημένη εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory