Viber For Business στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Eκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, διαφημιστικών εταιρειών και κορυφαίων brands της χώρας έδωσαν το "παρών" στην επιτυχημένη εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eκπρόσωποι των μεγαλύτερων επιχειρήσεων, διαφημιστικών εταιρειών και κορυφαίων brands της χώρας έδωσαν το "παρών" στην επιτυχημένη εκδήλωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Euroleague Basketball ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον σημαντικό online αθλητικό προορισμό, το Gazzetta.gr, ως “Official Premium Media Partner” στην Ελλάδα για τα επόμενα 5 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η RTB House προσθέτει στο ήδη διευρυμένο πελατολόγιο της ένα ακόμα γνωστό website, το Ntynomai.gr, το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη on-line αγορά μόδας για ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Attrattivo σε συνεργασία με τη Linkwise, λάνσαρε το affiliate πρόγραμμα της attrattivo.gr, αποκλειστικά στο Linkwise Affiliate Network.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ladylike.gr, το γυναικείο brand της 24MEDIA, ξεκινάει με ρεκόρ επισκεψιμότητας τη σεζόν σημειώνοντας 1.795.007 μοναδικούς χρήστες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Σεπτέμβρης έκλεισε με θεαματικό ρεκόρ επισκεψιμότητας για το κορυφαίο ανδρικό site Oneman.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Κατερίνα Ζαρίφη και ο Θανάσης Πασσάς, εγκαινιάζουν την αποκλειστική σχολιαστική εκπομπή “Talking Nomads” του Νetwix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Google ανακοινώνει την κατάργηση της πολιτικής της First Click Free για τα Google News και την στήριξή της στους εκδότες ώστε να προσεγγίσουν νέα κοινά, να κερδίσουν συνδρομές και να αυξήσουν τα κέρδη τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι marketing επικεφαλής των κορυφαίων διαφημιζομένων του κόσμου ζητούν διαφάνεια σε κάθε πτυχή της επένδυσής τους στο διαδίκτυο και δισεκατομμύρια δολάρια διαφημιστικής δαπάνης κινδυνεύουν να… μείνουν στο ράφι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζοντας τη μακρόχρονη συνεργασία της με το δημοφιλή chef Γιάννη Λουκάκο, η wedia ανασχεδίασε το website παρουσίασης των συνταγών αλλά και των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του chef.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια ακόμα καινοτομία στο χώρο των ψηφιακών Μέσων παρουσιάζει η DPG Digital Media, με την παραγωγή της πρώτης native σειράς video, με τίτλο «Τα Παιδιά» και έχοντας ως «όχημα» το Ratpack.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Αντώνης Πασσάς, CEO της Publicis One Greece, αναδείχθηκε Πρόεδρος του Interactive Markering Conference (IMC) 2017, το οποίο πραγματοποιείται φέτος για 16η χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory