
Νέo Digital Boutique Agency από την Communication Effect
Οι νέες εποχές, οι καινούργιοι πελάτες με υψηλές απαιτήσεις και η αυξημένη ροή από το πελατολόγιο της Edelman Digital οδήγησαν στη ‘γέννηση’ της Digital Effect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες εποχές, οι καινούργιοι πελάτες με υψηλές απαιτήσεις και η αυξημένη ροή από το πελατολόγιο της Edelman Digital οδήγησαν στη ‘γέννηση’ της Digital Effect.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρόταση που συζητείται έντονα στις Βρυξέλλες αναφορικά με την φορολόγηση των εσόδων από το διαδίκτυο, είναι η φορολόγηση επί του τζίρου των εταιρειών και όχι επί των κερδών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε κοινή τους επιστολή, συμφωνούν πως οι ενέργειες του τεχνολογικού κολοσσού θα βλάψουν την εμπειρία του χρήστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌταν ξεκίνησε το E-Radio πριν 16 χρόνια, ήταν ένα radio portal για τους λίγους χρήστες που είχαν πιο γρήγορη σύνδεση από dial-up.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο άκρως καλοκαιρινό cinemagraph της Desperados που δημιούργησε η Communication Effect για λογαριασμό της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ήταν ο νικητής του ##TFPSunnyTreats challenge.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ φετινός γύρος αιτήσεων θα είναι ανοιχτός για τις επόμενες 4 εβδομάδες, με καταληκτική ημερομηνία την 12η Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ενημερωτική εκδήλωση Re}Think Digital συμμετέχει σαν εισηγητής η Social Mind με τον Γενικό Διευθυντή της Άγγελο Συναδάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓερμανικά ΜΜΕ αξιοποιούν ελληνικό λογισμικό για την ανίχνευση ψευδών ειδήσεων εν όψει των εθνικών εκλογών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καινοτόμος υπηρεσία που υποστηρίζει εκδότες στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή να αυξήσουν με απλό και αποτελεσματικό τρόπο τα έσοδά τους, ολοκλήρωσε το δεύτερο επενδυτικό του γύρο από την εταιρεία επενδύσεων Venture Friends.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα ένα φιλόδοξο έργο έφερε εις πέρας η Generation Y – International e-Business Experts, αυτή τη φορά για το brand ειδών κουζίνας Cookshop.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος της 24MEDIA, θα συμμετέχει για πρώτη χρονιά στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με δικό της branded περίπτερο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 10.000.000 pageviews σε μια ημέρα άγγιξε το gazzetta.gr με την υποστήριξη της wedia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory