ΕΕ: Συγκροτείται ομάδα εμπειρογνωμόνων για τα fake news
Τη σύσταση ομάδας εμπειρογνωμόνων με στόχο την καταπολέμηση των ψευδών ειδήσεων ανακοίνωσε η νέα Επίτροπος της ΕΕ για την Ψηφιακή Οικονομία Μαρίγια Γκάμπριελ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σύσταση ομάδας εμπειρογνωμόνων με στόχο την καταπολέμηση των ψευδών ειδήσεων ανακοίνωσε η νέα Επίτροπος της ΕΕ για την Ψηφιακή Οικονομία Μαρίγια Γκάμπριελ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο YouTube προχωρά στη μεγαλύτερη ανανέωσή του μέχρι σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εμπειρία Internet, με ταχύτητες που κατά περίπτωση θα αγγίζουν και το 1 Gbps, δημιουργεί η WIND με την ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών υπέρ – υψηλών ταχυτήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο επόμενο βήμα του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης για την καταπολέμηση της λογοκλοπής έγινε τη Δευτέρα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο LoveGreece.com, μία σύνθετη πρωτοβουλία του Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη, προχώρησε στο redesign της ιστοσελίδας του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Adomium Trading Desk καινοτομεί και αναβαθμίζει τις παροχές του, αξιοποιώντας την υπηρεσία DAR της Nielsen που καταγράφει για πρώτη φορά μοναδικούς ανθρώπους σε Digital περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα εγκαίνια του νέου, εντυπωσιακού e-shop που εμπνεύστηκε, σχεδίασε και υλοποίησε η Lighthouse για την Intersport είναι το επιστέγασμα μιας μακροχρόνιας digital συνεργασίας, με πολλές και σημαντικές επιτυχίες μέχρι σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναβάθμιση των διαδικασιών της DPG Digital Media μετά από την απόκτηση του Πιστοποιητικού Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9001:2015
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο κοινό έργο της one9six με τη Softweb, ολοκληρώθηκε και αφορά στον ολοκληρωτικό ανασχεδιασμό του διαδικτυακού τόπου της εβδομαδιαίας εφημερίδας Free Sunday.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της κοινωνικής ευαισθητοποίησης της 24MEDIA, πραγματοποιήθηκε 5ήμερο ταξίδι στην Ουγκάντα με στόχο την ενίσχυση του έργου της ActionAid Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγάλος καλοκαιρινός διαγωνισμός του BestPrice.gr βρίσκεται σε εξέλιξη με έπαθλο ένα ταξίδι για δύο άτομα στη μαγευτική πόλη των Χανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr αναβαθμίζεται συνεχώς και παρέχει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες ενημέρωσης στους αναγνώστες του...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory