YouTube: Ανανέωση σε λογότυπο και λειτουργία
Το YouTube προχωρά στη μεγαλύτερη ανανέωσή του μέχρι σήμερα.
Το εικονικό λογότυπο της εταιρείας διαφοροποιείται και μεταφέρει το ενδιαφέρον μακριά από τη λέξη "Tube" στο κουμπί αναπαραγωγής για πρώτη φορά. Το ενημερωμένο λογότυπο αποτελείται από το εικονίδιο του YouTube, ακολουθούμενο από το λεκτικό σημάδι του YouTube σε μαύρο χρώμα. Το λογότυπο έχει επίσης νέα γραμματοσειρά και συνδυασμό χρωμάτων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο λογότυπο φέρει πιο ευέλικτο σχεδιασμό που λειτουργεί καλύτερα σε μια ποικιλία συσκευών, ακόμη και στις πιο μικρές οθόνες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όταν ο χώρος είναι περιορισμένος, για παράδειγμα στα smartphones, το φωτεινό εικονίδιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συντομευμένο λογότυπο, το οποίο διακρίνεται πιο εύκολα.
Το νέο λογότυπο και το εικονίδιο αποτελούν μέρος μιας δέσμης νέων χαρακτηριστικών που η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει τους επόμενους μήνες, για να τονίσει την εξέλιξή της από την εκκίνησή της, πριν από 12 χρόνια. «Θα φέρουμε ένα νέο επίπεδο λειτουργικότητας και μια πιο συνεπή ματιά σε όλες τις εμπειρίες μας στο desktop και στο κινητό μας», δήλωσε ο Neal Mohan, Chief Product Officer του YouTube.
Η εφαρμογή αποκτά επίσης μια σειρά από νέες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου ενός καθαρότερου επανασχεδιασμού, όπου η κεφαλίδα είναι τώρα λευκή και οι καρτέλες πλοήγησης έχουν μετακινηθεί προς τα κάτω. Η εφαρμογή θα εισαγάγει επίσης διάφορα στοιχεία ελέγχου αναπαραγωγής, συμπεριλαμβανομένου ενός που αξιοποιεί τις χειρονομίες.
Το εικονικό λογότυπο της εταιρείας διαφοροποιείται και μεταφέρει το ενδιαφέρον μακριά από τη λέξη "Tube" στο κουμπί αναπαραγωγής για πρώτη φορά. Το ενημερωμένο λογότυπο αποτελείται από το εικονίδιο του YouTube, ακολουθούμενο από το λεκτικό σημάδι του YouTube σε μαύρο χρώμα. Το λογότυπο έχει επίσης νέα γραμματοσειρά και συνδυασμό χρωμάτων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο λογότυπο φέρει πιο ευέλικτο σχεδιασμό που λειτουργεί καλύτερα σε μια ποικιλία συσκευών, ακόμη και στις πιο μικρές οθόνες. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όταν ο χώρος είναι περιορισμένος, για παράδειγμα στα smartphones, το φωτεινό εικονίδιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως συντομευμένο λογότυπο, το οποίο διακρίνεται πιο εύκολα.
Το νέο λογότυπο και το εικονίδιο αποτελούν μέρος μιας δέσμης νέων χαρακτηριστικών που η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει τους επόμενους μήνες, για να τονίσει την εξέλιξή της από την εκκίνησή της, πριν από 12 χρόνια. «Θα φέρουμε ένα νέο επίπεδο λειτουργικότητας και μια πιο συνεπή ματιά σε όλες τις εμπειρίες μας στο desktop και στο κινητό μας», δήλωσε ο Neal Mohan, Chief Product Officer του YouTube.
Η εφαρμογή αποκτά επίσης μια σειρά από νέες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου ενός καθαρότερου επανασχεδιασμού, όπου η κεφαλίδα είναι τώρα λευκή και οι καρτέλες πλοήγησης έχουν μετακινηθεί προς τα κάτω. Η εφαρμογή θα εισαγάγει επίσης διάφορα στοιχεία ελέγχου αναπαραγωγής, συμπεριλαμβανομένου ενός που αξιοποιεί τις χειρονομίες.