
Καλοκαιρινός διαγωνισμός από το BestPrice.gr
Ο μεγάλος καλοκαιρινός διαγωνισμός του BestPrice.gr βρίσκεται σε εξέλιξη με έπαθλο ένα ταξίδι για δύο άτομα στη μαγευτική πόλη των Χανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγάλος καλοκαιρινός διαγωνισμός του BestPrice.gr βρίσκεται σε εξέλιξη με έπαθλο ένα ταξίδι για δύο άτομα στη μαγευτική πόλη των Χανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Sport24.gr αναβαθμίζεται συνεχώς και παρέχει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες ενημέρωσης στους αναγνώστες του...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα διαδικτυακή πλατφόρμα από την Linakis Digital και νέα επικοινωνιακή καμπάνια από την Frank & Fame για την 3,14 Records
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Netwix.gr και το VICE επιστρέφουν με μία νέα καλοκαιρινή πρόταση γεμάτη δράση και περιπέτεια, “The Thing About Greece – Wind & Water”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Queen.gr το κορυφαίο γυναικείο site, που ανήκει στο δίκτυο της DPG Digital Media, ανανέωσε την εμφάνιση του, διατηρώντας όμως τον χαρακτήρα που το κοινό του έχει αγαπήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοινώνει τη σύναψη εμπορικής συνεργασίας με τη Brainfood Media για το site Botrini.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ξενοδοχειακός Όμιλος AKS Hotels επέλεξε την Tool για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου website των ξενοδοχείων του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ladylike.gr, το γυναικείο brand της 24MEDIA, σημειώσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής του καμπάνιας με 1.700.493 μοναδικούς χρήστες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Newsbomb.gr για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διακρίθηκε από την Επιστημονική έρευνα του Ινστιτούτου Reuters ως η κορυφαία διαδικτυακή πηγή ενημέρωσης του ελληνικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια αυτόν τον γύρο, η Google έλαβε πάνω από 988 αιτήσεις από 27 χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ διοργανώνει εσπερίδα με θέμα "Fake News. Ποιος θα τα σταματήσει;" την Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 και ώρα 18:00, στη αίθουσα εκδηλώσεων του Public Συντάγματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του Δ.Σ της ΕΝΕΔ και Πρόεδρος του Ομίλου της 24MEDIA συμμετείχε ως ένας από τους 100 περίπου προσκεκλημένους στο Northern Light Summit, European Business Leaders Convention.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory