24MEDIA: Αποστολή στην Ουγκάντα με την ActionAid Hellas
Στο πλαίσιο της κοινωνικής ευαισθητοποίησης της 24MEDIA, πραγματοποιήθηκε 5ήμερο ταξίδι στην Ουγκάντα με στόχο την ενίσχυση του έργου της ActionAid Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της κοινωνικής ευαισθητοποίησης της 24MEDIA, πραγματοποιήθηκε 5ήμερο ταξίδι στην Ουγκάντα με στόχο την ενίσχυση του έργου της ActionAid Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο μεγάλος καλοκαιρινός διαγωνισμός του BestPrice.gr βρίσκεται σε εξέλιξη με έπαθλο ένα ταξίδι για δύο άτομα στη μαγευτική πόλη των Χανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Sport24.gr αναβαθμίζεται συνεχώς και παρέχει ολοένα και περισσότερες δυνατότητες ενημέρωσης στους αναγνώστες του...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα διαδικτυακή πλατφόρμα από την Linakis Digital και νέα επικοινωνιακή καμπάνια από την Frank & Fame για την 3,14 Records
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To Netwix.gr και το VICE επιστρέφουν με μία νέα καλοκαιρινή πρόταση γεμάτη δράση και περιπέτεια, “The Thing About Greece – Wind & Water”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To Queen.gr το κορυφαίο γυναικείο site, που ανήκει στο δίκτυο της DPG Digital Media, ανανέωσε την εμφάνιση του, διατηρώντας όμως τον χαρακτήρα που το κοινό του έχει αγαπήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοινώνει τη σύναψη εμπορικής συνεργασίας με τη Brainfood Media για το site Botrini.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ξενοδοχειακός Όμιλος AKS Hotels επέλεξε την Tool για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου website των ξενοδοχείων του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Ladylike.gr, το γυναικείο brand της 24MEDIA, σημειώσε νέο ρεκόρ επισκεψιμότητας τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής του καμπάνιας με 1.700.493 μοναδικούς χρήστες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Newsbomb.gr για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διακρίθηκε από την Επιστημονική έρευνα του Ινστιτούτου Reuters ως η κορυφαία διαδικτυακή πηγή ενημέρωσης του ελληνικού κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για αυτόν τον γύρο, η Google έλαβε πάνω από 988 αιτήσεις από 27 χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ διοργανώνει εσπερίδα με θέμα "Fake News. Ποιος θα τα σταματήσει;" την Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 και ώρα 18:00, στη αίθουσα εκδηλώσεων του Public Συντάγματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory