
PayPal/GfK: Οι Έλληνες δεν χρησιμοποιούν το internet απλώς για αγορές
Σχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα online καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα online καταστήματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν έχει συμπληρωθεί ένας ολόκληρος μήνας και το Pokemon GO έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο που οι marketers και οι διαφημιζόμεμοι σκέφτοντια τους νέους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΡαγδαία είναι η αύξηση χρήσης adblocking λογισμικού στις mobile συσκευές, σύμφωνα με τα ευρήματα σχετικής έρευνας και οι εταιρείες που κερδίζουν από τις διαφημίσεις αυτές, ανησυχούν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 36,2 δις. ευρώ η αξία της online διαφήμισης το 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης AdEx Benchmark, που παρουσίασε το IAB Europe στο φετινό συνέδριο Interact.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο site, που φιλοδοξεί να ξαναφέρει το χαμόγελο στα χείλη όσων αγαπούν την τέχνη, ανεξαρτήτως ηλικίας και διάθεσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμπεριφορά των καταναλωτών και η λήψη αγοραστικών αποφάσεων μέσω κινητών συσκευών δείχνει να έχει αλλάξει σημαντικά και πλέον έχουν αναδυθεί συγκεκριμένες στιγμές έχουν σημασία για τα brands και τους καταναλωτές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιούργησε το branded content website Honda Roadtrips για την Honda Moto Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Γαλλίας διέταξε τη Microsoft να "σταματήσει τη συλλογή υπερβολικού όγκου δεδομένων των χρηστών"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH XPLAIN αναλαμβάνει την ανάπτυξη και εφαρμογή της Digital στρατηγικής για τη νέα, καινοτόμα σειρά φυσικών εντομοαπωθητικών “Sam loves Betty”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δίκτυο της Brainfood Media ανήκει πλέον το μεγαλύτερο portal ενημέρωσης για την εκπαίδευση, το οποίο κλείνει 17 χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Euronews λανσάρει μια νέα, ολοκληρωτικά αναμορφωμένη έκδοση του website του, προσφέροντας μια εμπειρία χρήστη που βασίζεται στο concept "All Views".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μια ακόμη χρονιά το Nou-Pou.gr παρουσιάζει τον απόλυτο καλοκαιρινό οδηγό διασκέδασης για το 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory