Ετοιμάζει συνολική απάντηση η Google
Ο τεχνολογικός κολοσσός θα τοποθετηθεί στις κατηγορίες για το AdSense for Search και το Google Shopping.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο τεχνολογικός κολοσσός θα τοποθετηθεί στις κατηγορίες για το AdSense for Search και το Google Shopping.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο κατηγορητήριο εστιάζει στη διαφημιστική υπηρεσία της αμερικανικής εταιρίας, ενώ αναμένεται επιπρόσθετο και για την υπηρεσία αγορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Isobar Greece σχεδίασε και υλοποίησε για λογαριασμό της Nespresso το Digital Activation, στο πλαίσιο της καμπάνιας Nespresso Freddo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην εποχή των αναπαραγωγών, μία νέα ειδησεογραφική ιστοσελίδα έρχεται να καλύψει το κενό της αξιόπιστης διαδικτυακής ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Publicitas παρουσιάζει τα mobile advertising formats: 360 view and 360 video
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Oneman.gr κατέγραψε ρεκόρ επισκεψιμότητας για τον μήνα Ιούνιο καταφθάνοντας τους 1.517.928 μοναδικούς χρήστες (unique browsers).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα «αυτιά και τα μάτια» διαφημιστών, διαφημιζομένων αλλά και των ανθρώπων της μουσικής βιομηχανίας σε ραδιόφωνο, τηλεόραση και social media, μπορεί να αποτελέσει η Media Forest.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον πιο natural φωτογραφικό διαγωνισμό δημιούργησε η Sheepfish για την Tuborg Lemon Soda!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνεργασία διαφημιστικών λύσεων αφορά στις αγορές Ελλάδας, Κύπρου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Ουγγαρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο ανάπτυξης της 24MEDIA, από 1η Ιουνίου το site mixanitouxronou.gr εισήχθη στο δίκτυο του Ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λανσάρισμα από την εταιρεία marketing A Bit of Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έγινε το πρώτο αεροδρόμιο στην Ελλάδα που προσφέρει περιήγηση εικονικής πραγματικότητας στους χώρους του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory