Έρχεται το πρώτο «The Folli Follie Island Trotters»
Digital ενέργεια της Folli Follie σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Digital ενέργεια της Folli Follie σε συνεργασία με την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Google ετοιμάζεται να δεχτεί άλλο ένα "χτύπημα" με κατηγορίες για αντιμονοπωλιακές τακτικές από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αυτή τη φορά για τις διαφημιστικές της επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρώτη ηλεκτρονική εφαρμογή στην Ελλάδα για όλους τους ανθρώπους με ψωρίαση παρουσίασε η εταιρεία LEO Pharma Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η WIND, σε συνεργασία με την Hellas Direct, αναζητά τους καλύτερους οδηγούς της Ελλάδας μέσα από μια πρωτοποριακή εφαρμογή για smartphones.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ThinkDigital προχώρησε σε συνεργασία με το site καθημερινής θετικής ενέργειας SavoirVille.gr με στόχο την ενίσχυση του γυναικείου κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To Palo News Digest ξεπερνά τα 40.000 downloads μέσα σε διάστημα 8 μηνών στην Ελλάδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Φέτος το καλοκαίρι, το Discovergreece.com της Marketing Greece, βάζει πλώρη για μια καλοκαιρινή εμπειρία, με την υποστήριξη της Celestyal Cruises.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επίσημο website για τη μάρκα και microsite για το λανσάρισμα activation.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H paysafecard πραγματοποίησε εκδήλωση ενημέρωσης των ΜΜΕ με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων παρουσίας της εταιρείας στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργία πλατφόρμας πρόθεσης ψήφου για το brexit σε συνεργασία με τη SOFTWeb
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για δεύτερη συνεχή χρονιά η εταιρεία ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ και το brand STR8 ανανεώνουν τη συνεργασία τους με το Netwix
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δυο μήνες μετά από την επίσημη παρουσίασή του, ο τουριστικός οδηγός ανακοίνωσε τις πρώτες στρατηγικές συνεργασίες του στην Ιταλία και σειρά από συνεργασίες στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory