
Ενέργεια του Novasports.gr για τη Lufthansa
Το Novasports.gr υλοποίησε για τη Lufthansa μία ειδικά σχεδιασμένη digital διαφημιστική ενέργεια με στόχο να ενισχυθεί το awareness του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Novasports.gr υλοποίησε για τη Lufthansa μία ειδικά σχεδιασμένη digital διαφημιστική ενέργεια με στόχο να ενισχυθεί το awareness του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ανάπτυξης και της ανοδικής πορείας του LadyLike, του γυναικείου brand της 24MEDIA, τρία νέα μέλη έρχονται να προστεθούν στη δημοσιογραφική του ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚίνηση που εντάσσεται στο πλαίσιο της ανανέωσης του XE Automoto
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς λειτουργεί το Consumer Interaction Center της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο Διοικητικό Συμβούλιο εξέλεξε η Τακτική Γενική Συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια εκδήλωση αποκλειστικά αφιερωμένη στην ενδυνάμωση της γυναικείας παρουσίας σε ηγετικές θέσεις στο χώρο εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφεραν Παππάς και Κρέτσος κατά την ίδρυση του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης με την επωνυμία e-media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο των πανευρωπαϊκών επαφών του με ΜΜΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Oneman.gr λάνσαρε επίσημα το “PopCode”, ένα νέο brand για την ποπ κουλτούρα μέσα και έξω από τα όρια της ελληνικής πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Aegean με την Carat, η Brainfood Media υλοποίησε για το Avopolis Music Network, το «European Music Festivals 2016»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα κέντρο που σας δίνει γρήγορη πρόσβαση σε ρυθμίσεις για να διασφαλίσετε τα δεδομένα σας στη Google.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο BestPrice.gr παρουσιάζει διαρκώς νέες λειτουργίες, με στόχο να προσφέρει στους χρήστες την πιο εύκολη και γρήγορη έρευνα αγοράς!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory