IAB Hellas: Πτώση στο digital display το 2015
Στα 67 εκατομμύρια ευρώ η διαφημιστική δαπάνη στο digital display το 2015, σύμφωνα με τα στοχιεία έρευνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στα 67 εκατομμύρια ευρώ η διαφημιστική δαπάνη στο digital display το 2015, σύμφωνα με τα στοχιεία έρευνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Novasports.gr υλοποίησε για τη Lufthansa μία ειδικά σχεδιασμένη digital διαφημιστική ενέργεια με στόχο να ενισχυθεί το awareness του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και της ανοδικής πορείας του LadyLike, του γυναικείου brand της 24MEDIA, τρία νέα μέλη έρχονται να προστεθούν στη δημοσιογραφική του ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κίνηση που εντάσσεται στο πλαίσιο της ανανέωσης του XE Automoto
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πώς λειτουργεί το Consumer Interaction Center της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο εξέλεξε η Τακτική Γενική Συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια εκδήλωση αποκλειστικά αφιερωμένη στην ενδυνάμωση της γυναικείας παρουσίας σε ηγετικές θέσεις στο χώρο εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι ανέφεραν Παππάς και Κρέτσος κατά την ίδρυση του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Ενημέρωσης με την επωνυμία e-media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των πανευρωπαϊκών επαφών του με ΜΜΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Oneman.gr λάνσαρε επίσημα το “PopCode”, ένα νέο brand για την ποπ κουλτούρα μέσα και έξω από τα όρια της ελληνικής πραγματικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε συνεργασία με την Aegean με την Carat, η Brainfood Media υλοποίησε για το Avopolis Music Network, το «European Music Festivals 2016»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα κέντρο που σας δίνει γρήγορη πρόσβαση σε ρυθμίσεις για να διασφαλίσετε τα δεδομένα σας στη Google.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory