Σε ανοδική πορεία το Ladylike
Το γυναικείο site της 24MEDIA παρουσιάζει άνοδο για τον μήνα Απρίλιο με ρεκόρ επισκεψιμότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το γυναικείο site της 24MEDIA παρουσιάζει άνοδο για τον μήνα Απρίλιο με ρεκόρ επισκεψιμότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιοι εκλέχθηκαν στις αρχαιρεσίες κατά την Γενική Συνέλευση του Οργανισμού. Νέος Γενικός Διευθυντής έχει αναλάβει ο Νεόφυτος Οικονόμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΔΕΛΤΑ «γιορτάζει» το γάλα και μας θυμίζει τουλάχιστον 30 λόγους για να μην λείπει από την καθημερινή μας διατροφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τάξη στο άναρχο τοπίο του Διαδικτύου θα επιχειρήσει να βάλει η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με την καταγραφή και σύνταξη μητρώου ON LINE MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ιστορίες εντός κοριτσιού που αποφάσισε να μάθει να ντύνεται!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H ΟΠΑΠ χρησιμοποιεί την Google για να διαδώσει και να προωθήσει μία ειδική εφαρμογή για κινητά, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο συνολικής δωρεάς κατά πέντε φορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η SiEBEN συμμετείχε στην εκδήλωση που διοργάνωσε το DigiMa, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Δίκτυα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
FOX Life και Marks & Spencer Food «σερβίρουν» τον πιο «νόστιμο» online διαγωνισμό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Όλα είναι ανοιχτά στη νέα εκπομπή, αρκεί το θέμα να μην είναι σοβαρό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πλατφόρμα θεματικών ταξιδιών για digital influencers της Marketing Greece επιστρέφει με ανανεωμένο concept.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με ένα μεγάλο πάρτι γενεθλίων στήριξε το Σύλλογο «Η Αγκαλιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καινοτόμο native video ad-format, που δημιουργεί μια διαδραστική, για το χρήστη, εμπειρία με το διαφημιζόμενο προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory