To Yupiii.gr άλλαξε και ανανεώθηκε!
Το lifestyle site Yupiii.gr αλλάζει, συνεχίζοντας να συγκεντρώνει καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις από τη showbiz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το lifestyle site Yupiii.gr αλλάζει, συνεχίζοντας να συγκεντρώνει καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις από τη showbiz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέα online σειρά για την Prepaid Card της Τράπεζας Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνολικό πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας της νέας σειράς στοματικής υγείας ORAL SCIENCE της εταιρείας Frezyderm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρώτος οπτικός ταξιδιωτικός ιστότοπος στον κόσμο, ο οποίος επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν την ακτογραμμή της Μεσογείου με βίντεο και φωτογραφίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν γευστικές συνταγές που ετοιμάζουν οι food bloggers μόνο για τους πελάτες της ΑΒ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ανανεωμένο ηλεκτρονικό σημείο συνάντησης των καταναλωτών με την μπύρα και την υπογραφή της The Mojo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Eurobank εγκαινίασε το νέο Eurobank Mobile App, μια εφαρμογή με πλήθος υπηρεσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στόχος η περαιτέρω ενδυνάμωση του ήδη υπάρχοντος Content & Audience Development Team της 24MEDIA με SEO/SEM πρακτικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βαθιά γνώση και εξειδίκευση απαιτεί η εμπλοκή και ο σχολιασμός των θεμάτων που εμπλέκονται στο προσφυγικό/μεταναστευτικό θέμα, την κορύφωση του πολιτικοδιπλωματικού δράματος της εποχής μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η OgilvyOne σχεδίασε και ανέπτυξε το ανανεωμένο website online παραγγελιών της Pizza Hut, δίνοντάς του ένα νέο, μοντέρνο πρόσωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην Ελλάδα, τα έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα αγγίζουν τα 800 χιλιάδες δολάρια, ενώ συνεχίζουν να αυξάνονται
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διήμερο workshop που απευθύνεται στις γυναίκες και αφορά στη γλώσσα προγραμματισμού Ruby στο framework της Rails
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory