
Budget Stories από τη Bold Ogilvy
Νέα online σειρά για την Prepaid Card της Τράπεζας Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα online σειρά για την Prepaid Card της Τράπεζας Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνολικό πλάνο ψηφιακής επικοινωνίας της νέας σειράς στοματικής υγείας ORAL SCIENCE της εταιρείας Frezyderm.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος οπτικός ταξιδιωτικός ιστότοπος στον κόσμο, ο οποίος επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν την ακτογραμμή της Μεσογείου με βίντεο και φωτογραφίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καταναλωτές μπορούν να βρουν γευστικές συνταγές που ετοιμάζουν οι food bloggers μόνο για τους πελάτες της ΑΒ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ανανεωμένο ηλεκτρονικό σημείο συνάντησης των καταναλωτών με την μπύρα και την υπογραφή της The Mojo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Eurobank εγκαινίασε το νέο Eurobank Mobile App, μια εφαρμογή με πλήθος υπηρεσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η περαιτέρω ενδυνάμωση του ήδη υπάρχοντος Content & Audience Development Team της 24MEDIA με SEO/SEM πρακτικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒαθιά γνώση και εξειδίκευση απαιτεί η εμπλοκή και ο σχολιασμός των θεμάτων που εμπλέκονται στο προσφυγικό/μεταναστευτικό θέμα, την κορύφωση του πολιτικοδιπλωματικού δράματος της εποχής μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OgilvyOne σχεδίασε και ανέπτυξε το ανανεωμένο website online παραγγελιών της Pizza Hut, δίνοντάς του ένα νέο, μοντέρνο πρόσωπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα, τα έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα αγγίζουν τα 800 χιλιάδες δολάρια, ενώ συνεχίζουν να αυξάνονται
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιήμερο workshop που απευθύνεται στις γυναίκες και αφορά στη γλώσσα προγραμματισμού Ruby στο framework της Rails
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα online εφαρμογή της Χρυσής Ζύμης θα δώσει την απάντηση σε ένα δίλημμα που διχάζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory