Παράταση στο spec του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Παράταση μιας εβδομάδας ανακοινώθηκε για την υποβολή προσφορών στον διαγωνισμό για το έργο «Ανοικτό μουσείο-μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική για την τεκμηρίωση, προβολή και διάχυση του πολιτιστικού αποθέματος του MKT», που πραγματοποιεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
Συνοπτικά , το προτεινόμενο έργο αφορά:
• Στον εμπλουτισμό και την επιμέλεια του ψηφιακού αποθέματος του Μουσείου
• Στη διευκόλυνση της πρόσβασης στο ψηφιακό απόθεμα του Μουσείου μέσα από ένα εξειδικευμένο σύστημα εικονικού μουσείου
• Στο λειτουργικό και γραφιστικό επανασχεδιασμό της διαδικτυακής πύλης του Μουσείου
• Στη δημιουργία μίας διαδραστικής εφαρμογής για έξυπνες συσκευές
• Στη διάθεση πλούσιου και πρωτότυπου πολιτιστικού περιεχομένου σε ελληνικά και αγγλικά και σε πλήθος μέσων (videos, 3D, podcasts, audios, virtual tours κλπ.)
• Στην υποστήριξη της επίσκεψης στο Μουσείο και διασύνδεσή της με περαιτέρω μάθηση και ενασχόληση
• Σε στρατηγικές διάχυσης μέσω πλατφορμών και κοινωνικών δικτύων στο διαδίκτυο και
• Σε στρατηγικές καλλιέργειας κοινοτήτων ενδιαφέροντος
H αξία της σύμβασης είναι 702. 523.99 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)
Συγκεκριμένα, ενώ η καταληκτική ημερομηνία αρχικά ήταν η Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου, πλέον προσφορές μπορούν να υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου.
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η υποστήριξη της ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης (ΜΚΤ), με την αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων ψηφιακής τεχνολογίας για την ψηφιοποίηση και ανάδειξη του πολιτιστικού πλούτου του Μουσείου
Συνοπτικά , το προτεινόμενο έργο αφορά:
• Στον εμπλουτισμό και την επιμέλεια του ψηφιακού αποθέματος του Μουσείου
• Στη διευκόλυνση της πρόσβασης στο ψηφιακό απόθεμα του Μουσείου μέσα από ένα εξειδικευμένο σύστημα εικονικού μουσείου
• Στο λειτουργικό και γραφιστικό επανασχεδιασμό της διαδικτυακής πύλης του Μουσείου
• Στη δημιουργία μίας διαδραστικής εφαρμογής για έξυπνες συσκευές
• Στη διάθεση πλούσιου και πρωτότυπου πολιτιστικού περιεχομένου σε ελληνικά και αγγλικά και σε πλήθος μέσων (videos, 3D, podcasts, audios, virtual tours κλπ.)
• Στην υποστήριξη της επίσκεψης στο Μουσείο και διασύνδεσή της με περαιτέρω μάθηση και ενασχόληση
• Σε στρατηγικές διάχυσης μέσω πλατφορμών και κοινωνικών δικτύων στο διαδίκτυο και
• Σε στρατηγικές καλλιέργειας κοινοτήτων ενδιαφέροντος
Όσον αφορά στη μεθοδολογία, ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του έργου είναι ότι χρησιμοποιεί προδιαγραφές που συμβαδίζουν με τις πιο σύγχρονες απαιτήσεις της ψηφιακής μουσειογραφίας, όπως είναι η εξωστρέφεια όσον αφορά τη λειτουργία του Μουσείου και η ανοικτότητα δεδομένων για διευκόλυνση της διάχυσης του πολιτιστικού αποθέματος διεθνώς. Επίσης, η προσέγγιση είναι εντελώς χρηστοκεντρική και βασίζεται σε έρευνα και μελέτη των χρηστών και του τρόπου διάδρασής τους με το Μουσείο. Άλλοι μεθοδολογικοί άξονες είναι: εξοικονόμηση λειτουργικών απαιτήσεων, εργονομία παραγωγικών διαδικασιών, βελτιστοποίηση διαδικασιών, εξωστρέφεια σχετικά με τις διαδικασίες σχεδιασμού και καινοτομία.
H αξία της σύμβασης είναι 702. 523.99 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ)