Nova: Χρονιά ορόσημο το 2023
Μέσα στο προηγούμενο έτος η εταιρεία βελτίωσε σημαντικά το δίκτυο 5G και επιτάχυνε την ανάπτυξη της οπτικής ίνας για το σπίτι (FTTH), ενώ παράλληλα αύξησε την πελατειακή της βάση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στο προηγούμενο έτος η εταιρεία βελτίωσε σημαντικά το δίκτυο 5G και επιτάχυνε την ανάπτυξη της οπτικής ίνας για το σπίτι (FTTH), ενώ παράλληλα αύξησε την πελατειακή της βάση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2023, η εταιρεία, με τη διεύρυνση της γκάμας των παρεχόμενων υπηρεσιών, κατάφερε να αυξήσει την πελατειακή της βάση προχωρώντας σε συνεργασίες με εταιρείες και οργανισμούς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το Sell Side Support
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπό την επιστημονική επίβλεψη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ειδική εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑν και το μέτρο δεν θα εξαλείψει τον κίνδυνο παραγωγής deepfakes, «θα ελαχιστοποιήσει τη διασπορά της»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Ελλάδα, την Κύπρο, την Ουγγαρία, την Κροατία και τη Βουλγαρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 70 σταθμοί φόρτισης τοποθετήθηκαν σε όλα τα βασικά σημεία αναμονής εντός των αεροδρομίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εποχή στην επικοινωνία των επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο σε σειρά μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αναφορικά με τον αριθμό χρηστών, κατατάσσεται το Facebook (όμιλος Meta)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κανονισμός προβλέπει την υποχρέωση των παρόχων να διαθέτουν και να εφαρμόζουν Πολιτική Ασφάλειας Δικτύων και Υπηρεσιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory