Η Σοφία Μαυραντζά Content Director της DPG DIGITAL MEDIA GROUP
Από το 2020 κατείχε τη θέση της Διευθύντριας Branded & Premium Content του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2020 κατείχε τη θέση της Διευθύντριας Branded & Premium Content του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό αύριο, 17 Φεβρουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευρύνεται η συνεργασία με τη Flen Health
Το Interactive Marketing Conference 2024 από τον IAB Hellas υπόσχεται μια Συναρπαστική Περιπλάνηση στον Κόσμο της Τεχνητής Νοημοσύνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα κορυφαία βραβεία του κλάδου ‘iGB Affiliate Awards 2024’ που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στο Λονδίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καινοτομία της Oddsium εστιάζει στην παροχή μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους χρήστες, στον κόσμο του στοιχήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εφαρμογή για μικρομεσαίες επιχειρήσεις προσφέρει προβολή, πληρωμή με QR και προσαρμοσμένα cashback
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική εξέλιξη στον χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων και του digital marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Novibet επενδύει στην αναβαθμισμένη εμπειρία των πελατών της με AI chatbots από την helvia.ai
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα προβλήματα εντοπίζονται κυρίως στη χρήση της εφαρμογής σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές και όχι σε κινητά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποκαλύπτει η έρευνα «Unlocking Europe's AI Potential in the Digital Decade» που διενήργησε η Standard Partners για λογαριασμό της Amazon Web Services
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε επίπεδο branding, στρατηγικής, social media content και website
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory