Τεχνολογία BAT από BGM OMD και Adweb
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καινοτόμο προϊόν χρήσης δεδομένων Brand Audience Targeting
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην Ελλάδα το καινοτόμο προϊόν χρήσης δεδομένων Brand Audience Targeting
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε μία αποκλειστικά δική του εφαρμογή, το MAD TV πλέον διαθέτει το περιεχόμενό του σε Smart TV’s
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔαπάνησαν περισσότερα από κάθε άλλη χρονιά για τον επηρεασμό της αμερικανικής κυβέρνησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Παρασκευή 15η Φεβρουαρίου είναι η νέα τελική ημερομηνία για την ΑΚΕΕΔ (Αναλυτική Κατάσταση Ειδικής Εισφοράς Διαδικτύου)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίασε και υλοποίησε την εφαρμογή ΤΟΜΥ (Τοπικές Μονάδες Υγείας) για κινητά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ χώρα μας ωστόσο παραμένει στους ουραγούς στην Ε.Ε. όσον αφορά τη χρήση του διαδικτύου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ευρήματα της Upstream έχουν δημοσιευθεί στην έγκριτη Wall Street Journal, καθώς και σε άλλα διεθνή δίκτυα, όπως το BBC και οι Times of London.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει πρωτοβουλίες για να αυξήσει την εποπτεία των πολιτικών διαφημίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo win-win οικοσύστημα που τονώνει τη video-οικονομία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH beauty storyteller Έφη Ανέστη εντάχθηκε στο δυναμικό του Bovary.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα ευρωπαϊκή πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης και αναγνώρισης φωνής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραμένει η No 1 επιλογή των αναγνωστών για την αθλητική τους ενημέρωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory