Tα δημοφιλέστερα του advertising.gr για το 2016
Μια διαφορετική ανασκόπηση μέσα από τα άρθρα που τράβηξαν σε μεγαλύτερο βαθμό την προσοχή των επισκεπτών του site κατά τους 12 μήνες της χρονιάς που ολοκληρώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια διαφορετική ανασκόπηση μέσα από τα άρθρα που τράβηξαν σε μεγαλύτερο βαθμό την προσοχή των επισκεπτών του site κατά τους 12 μήνες της χρονιάς που ολοκληρώνεται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δημοφιλέστερη αναζήτηση σε όλον τον πλανήτη για το 2016 ήταν το παιχνίδι «επαυξημένης» πραγματικότητας Pokemon Go
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Snapchat ξεκίνησε να χρησιμοποιεί μια νέα τεχνική μηχανικής εκμάθησης για να καθορίσει ποιοι από τους χρήστες του είναι πιθανό να συνδεθούν με μια διαφήμιση που "παίζει" εντός της εφαρμογής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία για τις ΗΠΑ από τη εταιρεία cyber ασφάλειας White Ops, για τη μέθοδο Methbot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα το 66% των επιχειρήσεων έχει εταιρικό website, το 44% κάνει χρήση των social media, ενώ μόλις το 29% κάνει online διαφήμιση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔράση κατά των ψεύτικων ειδήσεων στην πλατφόρμα του αποφάσισε να πάρει το Facebook, ανακοινώνοντας νέα μέτρα για την καταπολέμηση του φαινομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ThinkDigital καλωσορίζει τον επίσημο, διεθνής Media Partner της Ευρωλίγκας στο δίκτυο συνεργατών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από το Twitter αποτελεί ο chief technology officer, Adam Messinger, σε μια εξέλιξη που ακολουθεί την αποχώρηση του chief operating officer Adam Bain
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung Electronics ανακοίνωσε ότι θα υποστηρίζει σε παγκόσμιο επίπεδο το HDR playback του Youtube για πρώτη φορά σε τηλεόραση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίτε μέσω διαδικτύου είτε σε καταστήματα, οι καταναλωτές επιλέγουν την ταχύτητα και την ευκολία των ανέπαφων καρτών και των νέων μεθόδων πληρωμής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος TDG γιορτάζει φέτος δέκα χρόνια συνεχούς καινοτομίας και ανάπτυξης, εξυπηρετώντας διαφημιζόμενους στις αναδυόμενες αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Viber πρόκειται να προσφέρει στους χρήστες του ακόμη περισσότερους τρόπους συνομιλίας ενσωματώνοντας στην υπηρεσία chat τα άμεσα βίντεο-μηνύματα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory