ThinkDigital: Εμπορική εκπροσώπηση του Eurohoops.net
H ThinkDigital καλωσορίζει το Eurohoops.net στο δίκτυο συνεργατών της. O επίσημος, διεθνής Media Partner της Ευρωλίγκας, σε λιγότερο από 4 χρόνια ζωής στο διαδίκτυο, έχει πλέον καθιερωθεί ως η βασική πηγή ποιοτικής κάλυψης του Basket συνολικά.
Μία μοναδική online πλατφόρμα με πλούσιο περιεχόμενο σε 6 διαφορετικές εκδόσεις (Ελληνική, Τουρκική, Ισπανική, Αγγλική, Ρωσική, Γερμανική), video από όλες τις Λίγκες, συνεντεύξεις με Θρύλους του Basket, λεπτομερείς αναλύσεις στατιστικών, αποκλειστικές πληροφορίες για μεταγραφές και νέα από τις ομάδες και τους παίκτες.
Η Λίνα Κυριακού, Head of Agency Sales στη ThinkDigital δήλωσε: ”Η σχέση των παικτών με τους φιλάθλους έχει εξελιχθεί. Το Eurohoops.net φέρνει μοναδικό περιεχόμενο στους χρήστες ενώ παράλληλα τους επιτρέπει να γίνουν μέρος αυτής της εμπειρίας, να μαθαίνουν τη γνώμη των αθλητών που θαυμάζουν και να ακολουθούν τα πρότυπά τους, καλλιεργώντας την ευγενή άμιλλα που μόνο ο αθλητισμός και συγκεκριμένα το Basket μπορούν να προσφέρουν. Στο σημερινό cluttered περιβάλλον των media, καλωσορίζουμε το Eurohoops.net στο δίκτυο μας και δίνουμε στα Brands πρόσβαση σε ένα δυναμικό αντρικό κοινό που διαφοροποιείται, ψάχνει σε βάθος και διακρίνεται στον περίγυρό του για τις επιλογές του. Ένα ποιοτικό κοινό που το Eurohoops.net μας δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να το προσεγγίσουμε, αλλά και να το εμπλέξουμε σε native λύσεις που καλύπτουν τόσο τον online όσο και τον offline κόσμο.”
To Eurohoops.net πρόσφερει cross-device διαφημιστικές λύσεις, με standard ή rich media format, content marketing λύσεις αλλά και δημιουργικές προτάσεις σε συνδυασμό με offline events για τα Brands και τους Καταναλωτές.
Μία μοναδική online πλατφόρμα με πλούσιο περιεχόμενο σε 6 διαφορετικές εκδόσεις (Ελληνική, Τουρκική, Ισπανική, Αγγλική, Ρωσική, Γερμανική), video από όλες τις Λίγκες, συνεντεύξεις με Θρύλους του Basket, λεπτομερείς αναλύσεις στατιστικών, αποκλειστικές πληροφορίες για μεταγραφές και νέα από τις ομάδες και τους παίκτες.
Η Λίνα Κυριακού, Head of Agency Sales στη ThinkDigital δήλωσε: ”Η σχέση των παικτών με τους φιλάθλους έχει εξελιχθεί. Το Eurohoops.net φέρνει μοναδικό περιεχόμενο στους χρήστες ενώ παράλληλα τους επιτρέπει να γίνουν μέρος αυτής της εμπειρίας, να μαθαίνουν τη γνώμη των αθλητών που θαυμάζουν και να ακολουθούν τα πρότυπά τους, καλλιεργώντας την ευγενή άμιλλα που μόνο ο αθλητισμός και συγκεκριμένα το Basket μπορούν να προσφέρουν. Στο σημερινό cluttered περιβάλλον των media, καλωσορίζουμε το Eurohoops.net στο δίκτυο μας και δίνουμε στα Brands πρόσβαση σε ένα δυναμικό αντρικό κοινό που διαφοροποιείται, ψάχνει σε βάθος και διακρίνεται στον περίγυρό του για τις επιλογές του. Ένα ποιοτικό κοινό που το Eurohoops.net μας δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο να το προσεγγίσουμε, αλλά και να το εμπλέξουμε σε native λύσεις που καλύπτουν τόσο τον online όσο και τον offline κόσμο.”
To Eurohoops.net πρόσφερει cross-device διαφημιστικές λύσεις, με standard ή rich media format, content marketing λύσεις αλλά και δημιουργικές προτάσεις σε συνδυασμό με offline events για τα Brands και τους Καταναλωτές.