Η γεύση συναντά την ψυχαγωγία!
FOX Life και Marks & Spencer Food «σερβίρουν» τον πιο «νόστιμο» online διαγωνισμό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑFOX Life και Marks & Spencer Food «σερβίρουν» τον πιο «νόστιμο» online διαγωνισμό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα είναι ανοιχτά στη νέα εκπομπή, αρκεί το θέμα να μην είναι σοβαρό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τηλεοπτικοί διαφημιζόμενοι θα συναντούν πλέον μια οικεία σε αυτούς ορολογία, όταν πραγματοποιούν video ad αγορές στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Social Mind ανέλαβε την υποστήριξη του Olympian Bay Hotel στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Attica Group επιλέγει λύσεις LG για τους κοινόχρηστους χώρους των πλοίων Blue Star Ferries και Superfast Ferries
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάφερε μέσα σε πέντε χρόνια από τη εκκίνησή του να αναπτυχθεί ραγδαία και να συμπεριληφθεί μεταξύ των ελάχιστων clusters διεθνώς στον τομέα των δημιουργικών βιομηχανιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα θεματικών ταξιδιών για digital influencers της Marketing Greece επιστρέφει με ανανεωμένο concept.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο την άμεση και καθημερινή επικοινωνία με όλους τους φίλους των social media!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ένα μεγάλο πάρτι γενεθλίων στήριξε το Σύλλογο «Η Αγκαλιά»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμο native video ad-format, που δημιουργεί μια διαδραστική, για το χρήστη, εμπειρία με το διαφημιζόμενο προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο lifestyle site Yupiii.gr αλλάζει, συνεχίζοντας να συγκεντρώνει καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις από τη showbiz
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα online σειρά για την Prepaid Card της Τράπεζας Πειραιώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory