Nescafe: Επενδύει στο Tumblr
H Nescafe αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο brand που μετακίνησε το σύνολο της online παρουσίας της στο Tumblr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nescafe αποτελεί το πρώτο παγκόσμιο brand που μετακίνησε το σύνολο της online παρουσίας της στο Tumblr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 3,65 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία του το 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε το IAB Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜοντέρνο και χρηστικό για τον καταναλωτή το site που παρουσιάζει η Μαρινόπουλος Α.Ε..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου το πρώτο Συνέδριο αναφορικά με τις ψηφιακές πληρωμές στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram θέλει να κάνει τη selfe-serve διαφήμιση περισσότερο προσβάσιμη σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, μέσω της εισαγωγής των video διαφημιστικών διάρκειας 30 δευτερολέπτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμμετοχή της εταιρείας του TDG στο ALL STAR PARTNER SUMMIT στην Καλιφόρνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν τα στοιχεία της Brandwatch
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η δημιουργία του μεγαλύτερου ιδιωτικού δικτύου wi-fi hotspot.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple ανακοίνωσε τα νέα iPhone 6s & iPhone 6s Plus, το νέο, πρωτοποριακό iPad Pro καθώς και το νέο Apple TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πύλη «keraies.eett.gr» παρέχει στους πολίτες τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις κατασκευές κεραιών που τους ενδιαφέρουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AOL ανακοίνωσε τη συμφωνία της με τη Millennial Media, μέσω της οποίας την προσθέτει στη σουίτα των εκδοτικών της προσφορών, ενισχύοντας παράλληλα τις mobile ικανότητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε στο Επιμελητήριο Αχαΐας από την εταιρεία ERGOLOGIC A.E.B.E το έργο «Προώθηση ΠΟΠ Οίνων Αχαΐας σε Τρίτες Χώρες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory