Στα 13 εκ. Ευρώ η display δαπάνη
Στοιχεία του ΙΑΒ Ηellas για το 1ο τρίμηνο του 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία του ΙΑΒ Ηellas για το 1ο τρίμηνο του 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σχέση των παιδιών με τα new media, τα social media και την τεχνολογία, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της Focus Bari.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλες οι τεχνολογικές εξελίξεις στην εκδήλωση «Ericsson TV Day», που διοργανώθηκε στην Αθήνα το διήμερο 17 και 18 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία και η 24MEDIA ανακοίνωσαν την έναρξη χορηγικής συνεργασίας για τα δύο επόμενα έτη, σε επίπεδο επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδραστικός διαγωνισμός-παιχνίδι που σχεδίασε η Think Plus και ξεκίνησε να \"τρέχει\" το φετινό καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑProgrammatic Marketplace, το οποίο θα επιτρέπει την αυτοματοποιημένη πώληση διαφήμισης σε συνεργασία με τους κορυφαίους ψηφιακούς εκδότες της Ρουμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Microsoft Azure είναι η πλατφόρμα cloud που επέλεξε η Marketing Greece προκειμένου να φιλοξενήσει το νέο website www.discovergreece.com για τον ελληνικό τουρισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία μεταξύ ΑΧΑ και LinkedIn στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής που εφαρμόζει ο παγκόσμιος ασφαλιστικός ηγέτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέος CEO της 24MEDIA αναλαμβάνει ο Σταύρος Δρακουλαράκος, στέλεχος με πολυετή εμπειρία στο χώρο του ψηφιακού περιεχομένου, της τεχνολογίας και του management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Samsung ποντάρει στις υπερφυσικές δυνάμεις των Spider-Man, Iron Man και Hulk, προκειμένου να βγει νικήτρια στη «μάχη» μεριδίων που δίνει με την Apple, στη mobile αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas, ενόψει του FIFA World Cup της Βραζιλίας, αλλάζει τον παραδοσιακό τρόπο που γίνονται οι συνεντεύξεις Τύπου, με την πρωτοποριακή σειρά εκπομπών “The Dugout”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Digital Minds πραγματοποίησε την πρώτη της εκδήλωση για τους Premium YouTube Partners της, την Τετάρτη, 4 Ιουνίου, στα γραφεία της Google Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory