Η Marketing Greece και οι bloggers
Oμάδα επιλεγμένων travel bloggers φέρνει στην Ελλάδα η Marketing Greece, παρουσιάζοντας το πρώτο Blog Trotters, που θέλει να εξελίξει σε θεσμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOμάδα επιλεγμένων travel bloggers φέρνει στην Ελλάδα η Marketing Greece, παρουσιάζοντας το πρώτο Blog Trotters, που θέλει να εξελίξει σε θεσμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈσπασε τα κοντέρ και στο Facebook ο εορτασμός για τα 75 Χρόνια της ΑΒ Βασιλόπουλος, που υποστήριξε η XPLAIN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε γνώμονα τις ανάγκες του καταναλωτή στην πρακτική καθημερινότητα και στα ενδιαφέροντά του κατά το χρόνο που δαπανά στο internet, σχεδιάστηκε το νέο hol.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ενότητα για αναγνώστες και διαφημιζόμενους, που προσφέρει προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση της καθημερινής ζωής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λογαριασμό… για το ψηφιακό μέρισμα περιμένει η αγορά Κινητής Τηλεφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέοι κανόνες σε ισχύ από τις 13 Ιουνίου 2014. Απαραίτητη η εγγραφή στο ΓΕΜΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beiersdorf Hellas εγκαινίασε πρόσφατα την ανανεωμένη εταιρική της ιστοσελίδα, στοχεύοντας στην καλύτερη ενημέρωση των επισκεπτών της, σχετικά με θέματα που αφορούν την εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμα μία σημαντική αναγνώριση απέσπασε η ιστοσελίδα του αεροδρομίου, κερδίζοντας κορυφαία διάκριση στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο deal των δυο πλευρών, συμμετέχει και το Instagram, ενώ τον γαλλικό όμιλο εκπροσωπεί η Starcom MediaVest Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 30 ώρες προγράμματος περιλαμβάνει το ICEEfest της ThinkDigital, το Φεστιβάλ που θα αποτελέσει σημείο συνάντησης για στελέχη από 10 και πλέον χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη συνεργάζεται με την OgilvyOne και αναδεικνύει τους φίλους που δίνουν ξεχωριστή γεύση στην κάθε μας ημέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital εμπλουτίζει τις δυνατότητες στόχευσης ειδικών κοινών, μέσω εμπορικής συνεργασίας με 8 δημοφιλή θεματικά sites που διαμορφώνουν απόψεις στον τομέα τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory