Social συνεργασία Addit με Omega Pharma
Την online επικοινωνία της σειράς προϊόντων Plac Away της Omega Pharma στα social media ανέλαβε η Addit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην online επικοινωνία της σειράς προϊόντων Plac Away της Omega Pharma στα social media ανέλαβε η Addit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία του TDG Group εντάχθηκε στον Τομέα Integrated Marketing Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Marketing Greece παρουσίασε \"live\" το website διεθνών προδιαγραφών, που ενισχύει την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αποκλειστική διαφημιστική αντιπροσώπευση του Daily Secret σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Ουγγαρία, Βουλγαρία και Ρουμανία ανέλαβε η ThinkDigital.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερίπου ένας στους έξι social media χρήστες και ένας στους πέντε χρήστες του διαδικτύου βρίσκονται στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία της We Are Social.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη φορά η Ελλάδα συμμετέχει με εθνικό περίπτερο στην μεγαλύτερη έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας Mobile World Congress 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ nugg.ad συνεχίζει την εφαρμογή της στρατηγικής διεθνούς εξάπλωσης, με την ίδρυση του νέου της παραρτήματος στο Όσλο της Νορβηγίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΕΕΤΤ ανέθεσε στη DIGEA την ανάπτυξη δικτύου επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης σε εθνικό επίπεδο, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού διαγωνισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διεθνής ελληνική digital εταιρεία Daily Secret ανακοίνωσε νέο γύρο χρηματοδότησης από το επενδυτικό σχήμα PIC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥψηλά νούμερα τηλεθέασης σημείωσε η εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, «Πρωταγωνιστές», το βράδυ της Τρίτης με θέμα «Καισαρική και φυσιολογικός τοκετός».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΣΕΚΕΕ διοργανώνει για δεύτερη φορά την ελληνική αποστολή στην έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital διαθέτει αποκλειστικά στην ελληνική διαφημιστική αγορά το Outlook.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory