TikTok: Η Katie Riccio Puris νέα head of global brand and creative
Στο νέο της ρόλο, η Puris θα ηγηθεί του B2C marketing για το TikTok.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο νέο της ρόλο, η Puris θα ηγηθεί του B2C marketing για το TikTok.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo νέο white paper της Ogilvy σχετικά με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στα social media και τις ευκαιρίες για τα brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις τελευταίες δεκαετίες, οι περισσότερες καθημερινές συνήθειες έχουν ψηφιοποιηθεί, συμπεριλαμβανομένων των ραντεβού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέθεσε στην Digital Minds τη διαχείριση των Social Media accounts της και τη δημιουργία πρωτότυπου content.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπηρεσίες διαφημιστικής προβολής σε Facebook, Ιnstagram και YouTube
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τους πρώτους διαφημιζόμενους στα premium φορμά της δημοφιλούς κοινωνικής πλατφόρμας στην Ελλάδα σε συνεργασία με την MAVERICKS το ταχύτερα αναπτυσσόμενο δίκτυο Influencers στην Ελλάδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχόλια και συμβουλές της Kaspersky για μεμονωμένους χρήστες και επιχειρήσεις
O λογαριασμός αγγίζει τα 750 εκατ. δολάρια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρία απέσυρε επίσης πάνω από 12 εκατομμύρια αναρτήσεις για την COVID-19
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Ελλάδα, το Viber παίρνει αυτό το μήνα μια σειρά από πρωτοβουλίες για την τόνωση της γυναικείας δυναμικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώην CEO της Saatchi & Saatchi Νέας Ζηλανδίας, πλέον θα ηγείται του Facebook Creative Shop που έχει συμπληρώσει δέκα χρόνια ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory