
Η µάχη της φήµης: Ποιος κερδίζει και ποιος χάνει…
Η εµπιστοσύνη ως παγκόσµιο νόµισµα φήµης και ασπίδα ανθεκτικότητας στην εποχή των επιχειρήσεων και των CEOs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εµπιστοσύνη ως παγκόσµιο νόµισµα φήµης και ασπίδα ανθεκτικότητας στην εποχή των επιχειρήσεων και των CEOs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Luisa Οrtega τον διαδέχεται από τον Σεπτέμβριο στην θέση του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιχειρησιακής Μονάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς διαμορφώθηκε το νέο επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ευνοϊκή εικόνα ενισχύθηκε από τα αποτελέσματα της πρόσφατης Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 4 Ιουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρχεται να ενισχύσει το συνολικό αποτύπωμα του Ομίλου, που περιλαμβάνει τα Οινοποιεία Μπουτάρη, το Κτήμα Σεμέλη και το φυσικό μεταλλικό νερό ΙΟΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑChief Commercial Officer και θα έχει υπό την ευθύνη του τα τμήματα Marketing, Πωλήσεων και Customer Experience
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου για το 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο LinkedIn
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αναλαμβάνει τη δημιουργία, υποβολή και διαχείριση φακέλων για μικρά, μεσαία και πολύ μεγάλα έργα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πέτρος Κωνσταντινίδης παρουσιάζει τον πρώτο Εθνικό ∆είκτη Εµπιστοσύνης στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΙδρυτή του Ομίλου Politis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τους τομείς του Τουρισμού και των Πολιτιστικών και Δημιουργικών Βιομηχανιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory