KPMG: Περισσότεροι από 250 συμμετέχοντες στο 8ο Family Business Forum
Συζητήθηκαν τα μυστικά για την επιτυχία του οικογενειακού επιχειρείν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Συζητήθηκαν τα μυστικά για την επιτυχία του οικογενειακού επιχειρείν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Όσα ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής της Εταιρίας, Θοδωρής Γεροστεργιούδης στο Delphi Economic Forum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Αναβάθμιση καταστημάτων και προϊόντων του Οργανισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Των Ελλήνων και Ευρωπαίων πελατών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Περαιτέρω ενίσχυση του ψηφιακού ελέγχου μέσω της πλατφόρμας KPMG Clara
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Έρευνα για λογαριασμό της Tack TMI Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Σημείωσε στο Φόρουμ Δελφών ο Ανώτερος Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Alpha Bank
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Θα προσφέρει καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Όραμα του Προγράμματος παραμένει η καθοδήγηση των νέων να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        H Shelle Rose Charvet µίλησε στο adbusiness για τη θεµατολογία του και τα οφέλη του NLP για το επιχειρείν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Ενδυναμώνει το εύρος των υπηρεσιών του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
            
            
        Πραγματοποιήθηκε στις 5/4 στο Grand Hyatt Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
                                                        
                                                    
                                                Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
                                                        
                                                    
                                                Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
                                                        
                                                    
                                                Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
                                                        
                                                    
                                                Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
                                                        
                                                    
                                                Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
                                                        
                                                    
                                                Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
                                                        
                                                    
                                                Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
                                                        
                                                    
                                                «Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory