Brainstorming Game: Marketing Club in the Future
Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Brainstorming Game που διοργάνωσε το Marketing Club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Brainstorming Game που διοργάνωσε το Marketing Club.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ γιορτάζει 20 χρόνια παρουσίας και προσφοράς στην ελληνική κοινωνία με ένα επετειακό Συμπόσιο με τίτλο "Ο Στρατηγικός Ρόλος του Μάρκετινγκ στο Made in Greece", το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνακοίνωσαν την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας τους.
Η CRETA FARMS παρουσιάζει την ανατροπή στο αλλαντικό, καθώς η εταιρία, με το βλέμμα στραμμένο στον καταναλωτή, απαντά για ακόμη μία φορά στις διατροφικές του ανησυχίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo βραβευμένο concept «Δωμάτιο του Μέλλοντος» παρουσίασε στο πρόσφατο συνέδριο του ΣΕΤΕ η Κωτσόβολος, ανοίγοντας την πόρτα στο μέλλον του ξενοδοχειακού κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Χρυσός Οδηγός, καλωσορίζοντας την nrg στον όμιλο της Motor Oil, προχώρησε στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας μαζί της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Risk Management & Compliance Forum διοργανώνεται για 10η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH LG Electronics Hellas και η KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ διοργάνωσαν την Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου κοινή συνέντευξη Τύπου για να ανακοινώσουν την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας τους, για την αγωνιστική περίοδο 2018-2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παρασκευάστρια εταιρεία λαδιών ποντάρει στο διαφημιστικό αποτέλεσμα των αγώνων άλματος με σκι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε την ανανέωση της χορηγικής της συνεργασίας με την Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ, με την εταιρεία να αποτελεί «επίσημο αναψυκτικό» της ομάδας για τη σεζόν 2018 – 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΟΠΑΠ και η ΠΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασαν, την Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018, την ανανέωση της χορηγικής τους συνεργασίας για δύο επιπλέον αγωνιστικές περιόδους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε στόχο τη βελτίωση της προετοιμασίας των ελληνικών επιχειρήσεων να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της εξωστρέφειας και στην ανάγκη να ανοίξουν νέους δρόμους στις διεθνείς αγορές, ο ΣΕΒ διοργάνωσε εξειδικευμένο εργαστήριο διαπραγματεύσεων, με θέμα το «Διεθνές Στρατηγικό Marketing».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory