Παπουτσάνης: Σημαντική κοινωνική δράση από το KΑRAVAKI για την προστασία της Ελλάδας
Με δωρεά εξοπλισμού διασώσεων στην Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με δωρεά εξοπλισμού διασώσεων στην Επίλεκτη Ομάδα Ειδικών Αποστολών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O πρόεδρος και o αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης μίλησαν για την Εταιρική Υπευθυνότητα στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόκειται για τον Χρυσό Παραολυμπιονίκη στα 100 μέτρα, κατηγορίας Τ11 για αθλητές με μερική απώλεια όρασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκστρατείας ενημέρωσης και πρόληψης για την παιδική και εφηβική παχυσαρκία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η υγεία όλων των παιδιών είναι υπόθεση όλων μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το ειδικά διασκευασμένο αμαξίδιο θαλάσσης, οι ένοικοι του Ασύλου θα μπορούν να μεταφέρονται από την ακτή μέσα στη θάλασσα και να απολαμβάνουν το καλοκαιρινό τους μπάνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο concept Κοινωνικής Υπευθυνότητας για το Skip
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την ονομασία «Make Taste, Not Waste»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020 - 2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα γενιά δημιουργεί καινοτόμες εφαρμογές ρομποτικής για έναν πιο βιώσιμο κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PressiousArvanitidis διαθέτει πληθώρα πιστοποιήσεων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η πρώτη εταιρεία Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην Ελλάδα που υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory