Ευρωπαϊκή ενίσχυση για τη Hay Group
Την παρουσία της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με τη δημιουργία νέας ενιαίας επιχειρηματικής μονάδας για την εξυπηρέτηση της περιοχής, ενισχύει η Hay Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παρουσία της στην Νοτιοανατολική Ευρώπη με τη δημιουργία νέας ενιαίας επιχειρηματικής μονάδας για την εξυπηρέτηση της περιοχής, ενισχύει η Hay Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος, στο πλαίσιο της υπεύθυνης λειτουργίας του, δημιουργεί τμήμα Εταιρικής Υπευθυνότητας, θέτοντας επικεφαλής τη Φλωρεντία Κουλαμπά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα ταυτότητα του Αττικού Πάρκου δημιούργησε η Red Design Consultants.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα ταυτότητα και το πλάνο ανάπτυξης για την επταετία 2011-2017 ανακοίνωσε η ΕΖΑ Πρότυπος Ελληνική Ζυθοποιία (Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες μορφές sponsoring και προσεγγίσεων μάρκετινγκ, συζητήθηκαν μεταξύ άλλων από τους κορυφαίους του είδους, κατά τη διάρκεια του International Sports Forum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανανέωση της εικόνας των αναψυκτικών Λουξ επιμελήθηκε η γαλλική εταιρεία branding & design CB’a Design Solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο λογότυπο σχεδίασε η Adel Saatchi&Saatchi για τον εορτασμό 30 χρόνων από την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο νέο Διοικητικό της Συμβούλιο και τη Ελεκγτική Επιτροπή, εξέλεξε την Τρίτη ο μη κερδοσκοπικός σύνδεσμος ECR Hellas, στη διάρκεια της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης που πραγματοποίησε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημοσθένης Αραβανής ανέλαβε καθήκοντα γενικού διευθυντή στον όμιλο Sprider Stores.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ LynxEye και η Brand Consultant της εταιρείας, Τζίνα Ρούπακα παρουσιάζουν μια σειρά από εξειδικευμένα segmentations που αφορούν στο νεανικό κοινό της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wieden + Kennedy ήταν η εταιρεία που κυριάρχησε στον διαγωνισμό «Ads Worth Spreading» της TED, καθώς μέτρησε 3 videos συνολικά στο Top-10.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Optotech λανσάρει πρώτη στην Ελλάδα την τεχνολογία του Eye Tracking, ενός «εργαλείου» που βρίσκει εφαρμογή από την επιστημονική έρευνα έως και το marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory