Η Captiv8 επεκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο
Ο Bill Kantar ηγείται της επέκτασης ως Head of New Markets
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Bill Kantar ηγείται της επέκτασης ως Head of New Markets
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνόψει της νέας χρονιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠληροφορίες κάνουν λόγο για deal ύψους 9,5 εκατ. ευρώ για 2,5 χρόνια, που περιλαμβάνει την ονοματοδοσία του πρωταθλήματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντί εταιρικού δώρου στους πελάτες και τους συνεργάτες της η Τράπεζα συμβάλλει στο έργο των δύο φορέων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διοργάνωση πλέον θα ονομάζεται «Κύπελλο Ελλάδας Novibet»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα plaisiokids πήραν ένα παιχνίδι δώρο έκπληξη και χάρισαν πολλά χαμόγελα στο τέλος αυτής της ημέρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υπηρεσία αφορά όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, για αγορές και παραλαβές που αφορούν αρχικά αποκλειστικά την Αθήνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο θέμα της έκθεσης ήταν "Επενδύσεις με κριτήρια ESG | Το νέο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη της WΟMEN ACT
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory