To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Captiv8 επεκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο

Η Captiv8 επεκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο
Η εταιρεία creator marketing Captiv8 επεκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο, διευρύνοντας την παρουσία της από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία και τη Λατινική Αμερική, όπως ανακοίνωσε σχετικά την Τρίτη 13/12.
Η πλατφόρμα Captiv8 φιλοξενεί έναν «κόμβο» όπου τα brands μπορούν να βρουν πιστοποιημένα προφίλ δημιουργών για τις ανάγκες τους όσον αφορά το marketing και να διαχειριστούν τη διαδικασία συνεργασίας μαζί τους, συμπεριλαμβανομένων του χειρισμού πληρωμών, του προγραμματισμού αναρτήσεων και της δημιουργίας affiliate links.
«Η Captiv8 είχε κατά 95% έδρα στις ΗΠΑ πριν από την επέκταση. Τώρα, τα brands μπορούν να συνδεθούν με δημιουργούς σε όλο τον κόσμο μέσω της πλατφόρμας. Πολλοί από τους πελάτες μας ανήκουν στην κατηγορία των επιχειρήσεων και άρχισαν να επεκτείνονται σε άλλες περιοχές. Καθώς αρχίσαμε να βλέπουμε τα έσοδα από αυτές τις περιοχές, αρχίσαμε να βλέπουμε την ανάγκη να επεκταθούμε», δήλωσε ο Krishna Subramanian, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Captiv8.
Η Captiv8 συνεργάζεται απευθείας με brands όπως η Walmart, η Ocean Spray, η Kraft Heinz και η Toyota, καθώς και με ομίλους επικοινωνίας όπως οι WPP και Omnicom. Ο Subramanian αρνήθηκε να αναφέρει συγκεκριμένους πελάτες με τους οποίους θα συνεργαστεί η Capitv8 στις νέες αγορές.  Ο Bill Kantar ηγείται της επέκτασης ως Head of New Markets.