Mondelēz: Στην Ogilvy ο λογιαριασμός της Milka
Θα χειριστεί τον δημιουργικό της λογαριασμό στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα χειριστεί τον δημιουργικό της λογαριασμό στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019 είναι η βραδιά που σηματοδοτεί το τέλος μίας ακόμη διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο δοκιμών της FCA στο Balocco, η γυναικεία ομάδα της Juventus ανακάλυψε τα μοντέλα της Jeep.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα Ενέργεια Εταιρικής Υπευθυνότητας για την υποστήριξη των συνανθρώπων μας που το έχουν ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράταση ως τις 7 Νοεμβρίου δόθηκε σε όλους τους κοινωνικούς επιχειρηματίες, προκειμένου να προλάβουν να ολοκληρώσουν τις αιτήσεις συμμετοχής τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προκύπτει από έρευνα του Hub.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου 2020 τα social media της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 4η συνεχή χρονιά το ΝΟΥΝΟΥ BARISTA’S GOLD ήταν ο Μέγας Χορηγός ενός φεστιβάλ το οποίο αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο κουλτούρας καφέ, που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπερέβησαν τις 3.500 οι αιτήσεις συμμετοχής νέων πτυχιούχων στον τρίτο κύκλο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας της Τράπεζας Πειραιώς, Project Future
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 4η χρονιά, οι φοιτητές του Deree – The American College of Greece ύψωσαν τη φωνή τους κατά της ακαδημαϊκής απάτης (contract cheating), μέσα από μία σειρά εκδηλώσεων που διοργάνωσαν στο campusτου Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο στο κατάστημα ΙΚΕΑ Αεροδρόμιο την 1η Νοεμβρίου στις 08.00 το πρωί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίασε και υλοποιεί προωθητική ενέργεια στον ισόγειο χώρο του Golden Hall στο Μαρούσι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory