Havas Group: Αποχωρεί για τη Vice Media ο D. Delport
Ο global managing director του Havas Group, Dominique Delport αποχωρεί από τον όμιλο για να ενταχθεί στη Vice Media στα τέλη Απριλίου, σύμφωνα με τις επίσημες ενημερώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global managing director του Havas Group, Dominique Delport αποχωρεί από τον όμιλο για να ενταχθεί στη Vice Media στα τέλη Απριλίου, σύμφωνα με τις επίσημες ενημερώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ U.S. Air Force αποφάσισε να επεκτείνει τη σχέση της με την GSD&M έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναθεώρησης, που ξεκίνησε πριν από ένα περίπου χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ascential, η μητρική εταιρεία των Cannes Lions ανακοίνωσε πως ο Philip Thomas θα είναι ο νέος chairman του φεστιβάλ δημιουργικότητας, έπειτα από την ολοκλήρωση της θητείας του Terry Savage τον Ιούνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τέταρτο TEDx University of Aegean με θέμα #Norma κάλεσε 9 ομιλητές να εξερευνήσουν τη λεπτή γραμμή μεταξύ σωστού και λάθους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο epsilontv και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενώνουν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό, μαζεύοντας τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τα παιδιά που στηρίζει «Το Χαμόγελο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH AB Βασιλόπουλος, αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την ευαισθησία της για το περιβάλλον, με μία εξαιρετικά επιτυχημένη εκδήλωση με θέμα #allazoumesinithies που πραγματοποίησε την Τρίτη 20 Μαρτίου 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Sustainable Performance Directory, ο Επιχειρηματικός Δείκτης Βιώσιμης Ανάπτυξης, παρουσίασε στο Παλαιό Χρηματιστήριο Αθηνών σε μία υψηλού κύρους εκδήλωση, τις 21 εταιρείες που σηματοδοτούνται ως οι ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ digital μονάδα του ομίλου Publicis, η Publicis.Sapient, στράφηκε στη συμβουλευτική Deloitte για να βρει τον νέο της chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand μπισκότων Oreo, που ανήκει στη Mondelez International, σχεδιάζει το μεγαλύτερο brand activation στην Ευρώπη μέσα στην επόμενη χρονιά, εκτεινόμενο σε 20 χώρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis υποστήριξε πως στοχεύει σε επιτάχυνση στην ανάπτυξη κερδών, η οποία θα κυμανθεί μεταξύ 5% και 10% ανά έτος για την επόμενη τριετία και σε τρέχουσες συναλλαγματικές τιμές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δημοσιεύσεις του supermodel στα social media δημιουργούν ακόμα περισσότερη προσμονή εν όψει του λανσαρίσματος του Huawei P20.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοπόρος σε θέματα εταιρικής υπευθυνότητας αναδείχθηκε η WIND Ελλάς στην τελετή παρουσίασης των The most sustainable companies in Greece για το περασμένο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory