To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Puiblicis.Sapient: Πήρε CMO από την Deloitte

Puiblicis.Sapient: Πήρε CMO από την Deloitte
Η digital μονάδα του ομίλου Publicis, η Publicis.Sapient, στράφηκε στη συμβουλευτική Deloitte για να βρει τον νέο της chief marketing officer.

Συγκεκριμένα, η Teresa Barreira είναι εκείνη που θα καλύψει τον ρόλο και θα επιφορτιστεί με την επίβλεψη της παγκόσμιας marketing στρατηγικής της εταιρείας, του client experience και της εταιρικής επικοινωνίας στα 180 γραφεία σε όλο τον κόσμο. Προϊστάμενός της θα είναι ο EMEA και APAC επικεφαλής της Publicis.Sapient, Nigel Vaz.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Barreira αποτέλεσε chief marketing officer της Deloitte από τον Αύγουστο του 2016, ενώ προηγουμένως εργάστηκε για 15 χρόνια στην Accenture.

Η άφιξή της στην Publicis.Sapient ακολουθεί την αποχώρηση του co-CEO Chip Register στο τέλος του 2017 και την ακόλουθη αναδιοργάνωση ηγεσίας, κατά την οποία ο Alan Wexler ανέλαβε εξ ολοκλήρου τα καθήκοντα του CEO.