Ο Robert Dilts παρουσιάζει στην Ελλάδα το Success Factor Modelling
Από το μυαλό των Jobs,Musk, Βezos στο… μυαλό του σύγχρονου Έλληνα επιχειρηματία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το μυαλό των Jobs,Musk, Βezos στο… μυαλό του σύγχρονου Έλληνα επιχειρηματία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GE Appliances ξεκίνησε την αναζήτηση εταιρείας, η οποία θα υποστηρίξει δημιουργικές υπηρεσίες για το portfolio των brands που διαθέτει, καθώς και την επέκταση της μάρκας Haier στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ General Mills ξεκίνησε αναθεώρηση των δημιουργικών της συνεργασιών στο Ηνωμένο Βασίλειο, για μια σειρά από brands, όπως τα Jus-Rol, Betty Crocker, Green Giant και Nature Valley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μαθητές δίνουν και πάλι δυναμικό παρών στο μεγαλύτερο Διεθνές Πρόγραμμα Διοίκησης κι Επιχειρηματικότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020 στο Τόκυο να είναι το επόμενο μεγάλο όνειρο για τους Έλληνες αθλητές, η μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακού στοιχηματισμού στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να μη βρίσκεται και πάλι στο πλευρό τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνοαμερικανική Ένωση παρουσιάζει το «Growth Hacking Marketing» στις 15 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 2017 η Mister Baker αποφάσισε να επενδύσει περαιτέρω στην αναβάθμιση του concept για τους πελάτες με το βλέμμα στο 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nike προχωρά σε "φρεσκάρισμα" των digital συνεργατιδών της, με μια παγκόσμια αναθεώρηση κατά την οποία επιδιώκει να συγκεντρώσει πληροφορίες αξιολόγησης, σε μια εξέλιξη που μπορεί να φέρει πιέσεις στις παρεχόμενες αμοιβές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ John Thomson εντάχθηκε στην 360i Europe σαν ο νέος επικεφαλής του τμήματος media, προερχόμενος από την "αδερφή" Carat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ H&M υποχρεώθηκε να απολογηθεί δημόσια, έπειτα από τη χρήση ενός μαύρου αγοριού σε βρετανική online διαφήμισή της, το οποίο φορούσε μπλούζα με το slogan “coolest monkey in the jungle”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοβουλία μιας φοιτητικής ομάδας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, να λάβει μέρος στους διεθνείς ακαδημαϊκούς αγώνες Formula SAE χρειάζεται στήριξη για το καλύτερο αποτέλεσμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μία ακόμη χρονιά, η KAE Παναθηναϊκóς Superfoods επισκέφτηκε σύσσωμη την Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ» για να μοιράσει δώρα, αγάπη και χαρά στα παιδιά που νοσηλεύονται εκεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory