To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

2yolk: Συνεργασία με τούρκικη εταιρεία τροφίων

2yolk: Συνεργασία με τούρκικη εταιρεία τροφίων

Η συνεργασία της 2yolk με μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες τροφίμων στην Τουρκία ξεκίνησε με μία πρωτιά: τον σχεδιασμό της συσκευασίας του πρώτου πρωτεϊνούχου γάλακτος που κυκλοφόρησε στην αγορά της γείτονος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
2Yolk
YouTube: Διαφημιστική καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο

YouTube: Διαφημιστική καμπάνια στο Ηνωμένο Βασίλειο

Το YouTube λάνσαρε μια νέα διαφημιστική καμπάνια, με στόχο να προσεγγίσει εκ νέου τη διαφημιστική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, έπειτα από την καταστροφική περσινή χρονιά. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
YouTube
Google: Συνεργασία με τη Salesforce σε cloud επίπεδο

Google: Συνεργασία με τη Salesforce σε cloud επίπεδο

Η Google λάνσαρε μια νέα συνεργασία με τη Salesforce, βάσει της οποίας τα προϊόντα G Suite και Analytics του τεχνολογικού κολοσσού θα συνδυαστούν με τη σειρά των cloud-based λύσεων της Salesforce. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Google
Salesforce
Το πλαίσιο λειτουργίας του Publicis Spine

Το πλαίσιο λειτουργίας του Publicis Spine

Ο Όμιλος Publicis υποστηρίζει πως το νέο τμήμα data και τεχνολογίας, το Publicis Spine μπορεί να καταστεί "κάτι περισσότερο από έναν απαραίτητο εταίρο" για τα brands, καθώς επιδιώκει να συγκεντρώσει νέα έσοδα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Publicis Groupe
ΑΒ Βασιλόπουλος: Μεγάλος διαγωνισμός Ανακύκλωσης

ΑΒ Βασιλόπουλος: Μεγάλος διαγωνισμός Ανακύκλωσης

H AB Bασιλόπουλος, στο πλαίσιο της έμπρακτης συμβολής της στην προστασία του περιβάλλοντος, πραγματοποιεί τον καθιερωμένο πια μεγάλο Διαγωνισμό Ανακύκλωσης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΑΒ Βασιλόπουλος
H μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής διαφάνειας

H μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής διαφάνειας

Brand Safety, Viewabilty, Ad fraud. Ο ΣΔΕ φέρνει στο προσκήνιο το φλέγον ζήτημα της διαφάνειας στην ψηφιακή διαφήμιση και ο Steve Chester του βρετανικού ISBA, λίγες μέρες προτού βρεθεί στην Ελλάδα για να αποτελέσει τον keynote speaker του 4oυ Digital Session ΣΔΕ “Transparency & Effectiveness - The new rules”, τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου, μιλάει στο adbusiness για όσα πρέπει να γίνουν για να αντιμετωπιστούν οι νέες προκλήσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
ΣΔΕ
Κομιώτη
Steve Chester
ISBA
Ευγενείς φίλαθλοι αλλάζουν τα δεδομένα στη νέα καμπάνια της JWT Athens

Ευγενείς φίλαθλοι αλλάζουν τα δεδομένα στη νέα καμπάνια της JWT Athens

Τι μπορεί να συμβεί όταν η Sportingbet λανσάρει τη νέα φιλική για τους χρήστες πλατφόρμα της; Εμπνέει τη JWT Athens να περάσει το παιχνίδι σε νέο επίπεδο, δημιουργώντας μια καμπάνια για τη φύση του φιλάθλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
JWT
Sportingbet
T-Mobile: Στη Mother ο δημιουργικός λογαριασμός

T-Mobile: Στη Mother ο δημιουργικός λογαριασμός

Η ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία Mother αναδείχτηκε νικήτρια στο spec του κολοσσού τηλεπικοινωνιών T-Mobile, με έπαθλο την ανάληψη χειρισμού των creative brand επιχειρήσεων της μάρκας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Mother
T-Mobile

Trending NEWS

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

H Post for Rent ήρθε στην Ελλάδα

Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.