ΟΠΑΠ: Παρουσίασε τη χορηγική συνεργασία με την AEK BC
O όμιλος ΟΠΑΠ και η ΑΕΚ B.C. παρουσίασαν, την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017, τη χορηγική τους συνεργασία για την αγωνιστική περίοδο 2017-2018 και τη νέα εμφάνιση της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO όμιλος ΟΠΑΠ και η ΑΕΚ B.C. παρουσίασαν, την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017, τη χορηγική τους συνεργασία για την αγωνιστική περίοδο 2017-2018 και τη νέα εμφάνιση της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική video πλατφόρμα Unruly βρίσκεται σε αναζήτηση στελέχους για να αναλάβει καθήκοντα chief executive από την προσεχή άνοιξη, έπειτα από την επικείμενη μετακίνηση της Sarah Wood στο advisory board.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Philips προχωρά σε επαναξιολόγηση του τρόπου με τον οποίο αγοράζει media, ώστε να τον καταστήσει σαν ένα "πολύ πιο στρατηγικό κομμάτι" της δημιουργικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dropbox προχώρησε σε επανασχεδιασμό του λογοτύπου της και εισήγαγε ένα νέο, πολύχρωμο look για να υποστηρίξει την καινούρια, παγκόσμια brand καμπάνια της, που εστιάζει στη δημιουργική ενέργεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelez καλεί τους νέους να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα «Top2Top Engineering Challenge»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bain Capital Private Equity ανακοίνωσε πως κατέθεσε προσφορά για την εξαγορά του συνόλου των μετοχών της Asatsu-DK, της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας της Ιαπωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AB InBev προχώρησε στην εκ νέου πρόσληψη της Dentsu Aegis Network για τον χειρισμό των media επιχειρήσεών της στην Ευρώπη, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής παγκόσμιας αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γαλλική κυβέρνηση ζητά, πλέον, την αναγραφή πιθανής επεξεργασίας σε διαφημιστικές φωτογραφίες για λόγους δημόσιας υγείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Wall Street Journal, που αποτελεί μέρος του ομίλου News Corp. του Rupert Murdoch, προχωρά σε διακοπή των έντυπων εκδόσεων σε Ευρώπη και Ασία, σαν αποτέλεσμα της διαφημιστικής συρρίκνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Annette King, η chief executive της Ogilvy στο Ηνωμένο Βασίλειο, επιλέχθηκε από το Publicis Groupe για να αναλάβει καθήκοντα chief executive των δραστηριοτήτων του ομίλου στη συγκεκριμένη περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος, για 3η συνεχή χρονιά, συμμετείχε στο συμβολικό αγώνα δρόμου και περιπάτου Greece Race for the Cure, που διοργανώνεται με επιτυχία από το 2009
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈως την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017, στις 17:00 το απόγευμα, παρατείνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory