Αν είσαι cool, τότε είσαι in...
Τι ισχύει με το νεανικό marketing και την επικοινωνία προϊόντων στις ηλικίες 13-35 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ισχύει με το νεανικό marketing και την επικοινωνία προϊόντων στις ηλικίες 13-35 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Grace Foundation ανακοινώνει τη δεύτερη ετήσια δωρεά του στα Παιδικά Χωριά SOS, μέσω της πρωτοβουλίας «Give with Grace»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ David Droga, ο ιδρυτής και creative chairman της Droga5, είναι εκείνος που θα τιμηθεί από το φετινό Φεστιβάλ των Καννών με την απονομή του Lion of St Mark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cereal Partners προσέλαβε τη Mother σαν την παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Lion και Cheerios.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για μία από τις δυσκολότερες και πιο απαιτητικές γενιές όσον αφορά το marketing. Κυριολεκτικά «κολλημένοι» με το κινητό τους, οι millennials δεν πείθονται εύκολα και δεν προβαίνουν σε αγορές, αν πρώτα δεν ενημερωθούν καλά για ένα προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ολλανδική εταιρεία παιδικών καροτσιών Bugaboo επιχειρεί να ανακτήσει μέρος της χαμένης αίγλης των τελευταίων χρόνων, με το λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας brand καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unicef προσέλαβε την FCB Inferno για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας καμπάνιας γύρω από τα παιδιά προσφύγων και μεταναστών, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΒ Βασιλόπουλος «γεμίζει» με χρώματα το φετινό Πάσχα και προσφέρει χαμόγελα στα παιδιά του Συλλόγου «Φλόγα»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Athens 3rd Customer Experience Festival που διοργανώνει η SECRET KEY, ανοίγει και φέτος την αυλαία του στις 25 Μαΐου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι καρδιές της Folli Follie χτυπούν δυνατά για τα παιδιά σε μία ξεχωριστή φωτογραφική έκθεση στο κέντρο της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Λάρισα πραγματοποιείται την ερχόμενη Παρασκευή 31 Μαρτίου και το Σαββατοκύριακο 1η και 2 Απριλίου, το 2ο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory