GroupM: Αναδιοργάνωση στη Βόρεια Αμερική
Σε αναδιοργάνωση των επιχειρήσεών της στη Βόρεια Αμερική προχωρά η GroupM, η οποία δημιουργεί δυο νέους "δομικούς πυλώνες".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναδιοργάνωση των επιχειρήσεών της στη Βόρεια Αμερική προχωρά η GroupM, η οποία δημιουργεί δυο νέους "δομικούς πυλώνες".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη του Mike Paul, γνωστού και ως "Reputation Doctor", προχώρησε η Publicis Media προκειμένου να ηγηθεί των εταιρικών επικοινωνιών εσωτερικά κι εξωτερικά, σε Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά και Μεξικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 34ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας ολοκληρώθηκε με ρεκόρ συμμετοχών εθελοντών εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αποδεικνύει έμπρακτα ότι η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί δομικό κομμάτι της εταιρικής της κουλτούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μοναδική ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης storytelling ταξιδιωτικών εμπειριών της Marketing Greece φέρνει κοντά κορυφαίους digital influencers και αποσπά 100 εκατ. impressions
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακή η ανταπόκριση των πολιτών στο κάλεσμα του ΟΠΑΠ να συμμετάσχουν στη δράση και την ειδική εφαρμογή «Κάτι Καλύτερο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Zenith υποστηρίζει πως έκανε ένα σημαντικό βήμα στο "ταξίδι" προς την αυτοματοποίηση του Media planning, με το λανσάρισμα μιας νέας υπηρεσίας τεχνητής νοημοσύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διεθνές παράρτημα του γιαπωνέζικου Dentsu, παρουσίασε αύξηση μικτού οργανικού κέρδους που άγγιξε το 5,2% για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος συμμετείχε ενεργά στον 34ο Αυθεντικό Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing της ΕΕΔΕ εγκαινιάζει το Marketing Life, μια νέα πρωτοβουλία, που φιλοδοξεί να γίνει θεσμός, με στόχο να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την κοινότητα των Marketeers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου παρατείνεται η δυνατότητα συμμετοχής στη δεύτερη ετήσια διαδικτυακή έρευνα Hellenic CSR iNSIGHTS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε σχεδόν 80.000 θεατές, 50.000 αθλητές και αθλούμενους όλων των ηλικιών, ο 34ος Μαραθώνιος της Αθήνας καταγράφεται στην ιστορία ως το μεγαλύτερο γεγονός, πολιτισμού και αθλητισμού, στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory