ReGeneration: Βρείτε αξιόλογους υποψηφίους, στηρίζοντας τους νέους του σήμερα!
To ReGeneration είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης για νέους πτυχιούχους που ξεχωρίζουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ReGeneration είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης για νέους πτυχιούχους που ξεχωρίζουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδιαφέροντα συμπεράσματα από το 2ο Marketing Barometer που παρουσιάστηκε από το ΕΙΜ της ΕΕΔΕ και την ΕΛΑΜ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ισπανική μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στον όμιλο Volkswagen θέτει σαν στόχο την ενίσχυση brand και πωλήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστήριξη της διοργάνωσης για τρίτη συνεχή χρονιά με παραχώρηση στόλου αυτοκινήτων και μοτοσικλετών BMW
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ISOPLUS θα συμμετέχει με την Ομάδα του προσωπικού της στον 34ο Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγή επωνυμίας για την αλυσίδα που παρουσιάζει και τρία νέα τηλεοπτικά spot
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH έννοια του well-being πριν από 30 χρόνια δεν ήταν ευρέως γνωστή, ο Γιώργος Κωτσιόπουλος όμως πραγματικά πίστεψε πως αυτό είναι το μέλλον και σήμερα έχει κατορθώσει να είναι επικεφαλής μιας ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αθλητές που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στη μεγάλη διοργάνωση του Μαραθωνίου της Αθήνας, την Κυριακή 13 Νοεμβρίου, θα δώσει για 6η συνεχή χρονιά δυναμικό «παρών» η WIND Running Team.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αρχικές αντιδράσεις των επενδυτών διαφήμισης και media φανερώνουν πως δεν πιστεύουν ότι θα υπάρξει σημαντική επίδραση στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Vodafone Institute μέσα από το πρόγραμμα F-Lane υποστηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέτοντας παρουσία ήδη από τη δεκαετία του ’80, η Douni Health Products αποτελεί βασικό παίκτη της αγοράς και συνεχίζει να αναπτύσσεται με βασικό μοχλό ως προς αυτό τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» γιόρτασε τα 21 χρόνια δράσης του στο Μέγαρο Μουσικής παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory